Impopulaire meningen #5

Iemand met een donkerblauwe spijkerbroek en een donkerblauw vest zei laatst tegen mij “jij bent net als ik ook van de kleuren he?”. Ik had een roze shirt en paarse rok aan. Ik weet niet waarom ze het over “net als ik had” want ik kom geen kleur bekennen in die outfit.

Deze persoon zag er overigens wel erg leuk uit en zei dit na een compliment van mij over een sierraad bij de outfit. Dus dit is geen haat op de kleding zelf.

1 like

Blauw is een kleur en tegenwoordig heel gewaagd :joy:

2 likes

Blauw is geen beige

2 likes

Het is het beige onder de kleuren die wel kleuren zijn

11 likes

Konden mijn ouders maar meekijken in zo’n magister app om cijfers en huiswerk te zien. Ik was echt een luie scholier :sweat_smile:

2 likes

Ik vind dit wel mooi eigenlijk.

3 likes

De Amerikaanse verkiezingen boeien me echt zo niet, ik kan me echt niet druk maken over wie daar op wie stemt :sweat_smile:. Het lijkt bij m’n vrienden en hier wel heel erg te leven, werd vanmorgen wakker met allemaal appjes over de tussenstand.

10 likes

Misscgien omdat het wel veel invloed gaat hebben op ons als trump wint
O en ik zie net dat hij officieel gewonnen heeft

10 likes

Volgens mij is dit juist een hele gangbare en niet impopulaire mening onder Nederlanders en andere geprivilegieerde Europeanen. Interesseren de (voor anderen) desastreuze gevolgen van deze uitslag je dan echt helemaal niets?

30 likes

Naja op zekere hoogte… het is een groot en invloedrijk land, alleen voor m’n gevoel heeft het niet echt zin om me er druk over te maken want ik heb er ook geen invloed op. Dus verder dan: pfff wat klote, kom ik ook niet.

6 likes

https://www.nu.nl/achterklap/6335223/acteur-john-krasinski-is-volgens-people-meest-sexy-man-ter-wereld.html

1 like

The girlies are not ok

23 likes

Whuttt. Smaken verschillen, maar dat zoveel smaken hem het meest sexy vinden had ik niet gedacht.

3 likes

Is toch gewoon een gekochte titel?

6 likes

Omg waarom niet?! Ik vind hem echt leuk!
Oke, mijn smaak is ook raar

@yojojo bedoel je niet Jan Kooijman? :joy:

3 likes

Haha omdat smaken verschillen! Ik vind ongetwijfeld zelf ook een hoop mannen woest aantrekkelijk waarvan meerdere vrouwen denk: hij, echt waar?!

4 likes

Same! Hij heeft in tegenstelling tot veel Hollywood acteurs een heel vriendelijk gezicht vind ik.

2 likes

Ja idd, beetje sullig, maar wel leuk!

2 likes

Ik vind twee soorten mensen suf.

1 Mensen die na een echo te hebben gezien direct beginnen met ‘ik zag dit, dus word een jongen denk ik’. Wat wil je bereiken met die opmerking? Sticker met ‘first’ omdat je de eerste was die goed gegokt had?

2 mensen die zwanger zijn en dan direct beginnen met ‘ohnee hoe moet ik dit verbergen als we met de vrienden zijn en ik niet kan drinken?!?!?’ Alsof je niet een keer gewoon alcohol zou kunnen afslaan. Tenzij je alcoholist ben en je al je drankjes ineens vervangen hebt. Zelfs dan zou ik denken dat je gezondheid je wat waard is ipv zwangerschap.

19 likes

Over die tweede: ik heb echt heel veel vriendinnen waarbij het me echt wel zou opvallen als ze niet zouden drinken. Niet omdat ze alcoholist zijn, maar omdat ze dat normaalgesproken in sociale situaties wel zouden doen. Zou die opmerking ook echt wel snappen. Volgens mij gaat dat ook helemaal niet om het niet drinken waar ze een probleem mee zouden hebben, maar omdat ze het verborgen willen houden.

21 likes