Het influencertopic #24

Ik haakte af bij het stuk dat ze is aangerand door demonen in haar slaap ???

10 likes

ja denk dat de lege en individualistische vorm die new age heeft mensen uiteindelijk ook naar het christendom trekt, maar het is uiteindelijk beide soort van één pot nat waarin je niet zelf hoeft te denken en reflecteren (want of god doet het voor je of het universum) en je je ego kan voeden met een duidelijke vijand (lage vibraties/de duivel). beide totaal disconnected van de rest van de maatschappij imo… en jezelf uiteindelijk. echt 1 lange identiteitscrisis ja :weary:

16 likes

Hahahhahahaha

65 likes

dit is echt een veel voorkomende pipeline he? van spiritueel naar christen en dan achteraf alles duivels noemen. ik ken ook iemand in het echt die zo is, zij ging letterlijk van dagenlang niet praten in een boeddhistische tempel in thailand naar reposten dat trump jezus is hahaha (ik kan haar ook niet ontvolgen want het is een leuke hatewatch). het lijkt net een soort spirituele psychose maar daar vind ik dingen sowieso snel op lijken dus geen idee of dat klopt

22 likes

Was het ook niet widya haar werk om van die spirituele sessies te doen?

1 like

Wauw, ‘dat trump Jezus is’

Dit is wel echt het meest bizarre wat ik in mijn hele leven heb gehoord :flushed:

6 likes

haha ik weet helaas niet meer wat er precies stond, trump is jezus of gestuurd door god om ons te redden oid. zonnebrand is ook vergif trouwens. en recentelijk heb ik ook van haar instagramstory geleerd dat je geen uitstrijkje of mammografie moet doen want dan worden er kankercellen in je lichaam geplaatst. even ter info mochten jullie het nog niet weten!

13 likes

Ik heb haar helaas ontvolgd. Ik vond haar best leuke en goede posts hebben, o.a. over lichen schlerosus. Maar nu met deze omslag heb ik besloten haar te ontvolgen.

6 likes

Ik kwam hier even om te kijken of jullie dit hadden gezien. Ze is zo de weg kwijt ik hoop dat ze hulp gaat zoeken

7 likes

Oh nice, ik wist dat er een goeie reden was waarom ik mn uitstrijkje aan het uitstellen was, het universum spreekt tot mij.

11 likes

Jezus gaat haar nu toch helpen

8 likes

Ik las Jezus gaat haar nu appen :sob:

6 likes

Ge wit ooit nooit nie

16 likes

In Den Bosch kan je een engel bellen dus dan kan Jezus ook wel appen.

10 likes

Ik dacht dat ze dit nog steeds deed?
Best wel tegenstrijdig als je die sessies nog kan boeken bij haar.
Maar heb de speciale Reddit pagina maar half meegelezen dus weet het niet zeker

4 likes

Dank je voor de uitleg. Begin nu een beetje te begrijpen wat dit allemaal weer inhoud.

1 like

Nou er is nu een 2e reddit geopend en die gaat hard nadat de nieuwste video van Widya is geplaatst. Ook met alle tegenreacties van vroegere “vriendinnen”.

5 likes

Ik heb dit op 2x snelheid gekeken en zij is echt insane en ook een diep egoïstisch en onaardig persoon.

6 likes

Linkje?

Sorry ik ga er echt kapot om dat ze letterlijk 3 weken geleden is gedoopt.
In een jacuzzi. Door een tienermoeder influencer.

En nu spreekt de Heilige Geest al zo sterk door haar heen dat ze zélfs The Passion of the Christ heeft gekeken. :joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

29 likes

is zij serieus gedoopt door zaar goedemans

14 likes