Het influencertopic #24

Echt zo bijzondrr dat je visionboard uit kan komen als je zelf die vakantie boekt

36 likes

Oeh misschien dat ik eens boodschappen ga bestellen, zo benieuwd wat er dan gebeurt

16 likes

Nah wat toevallig zeg

7 likes

Is dat dan niet toch een vorm van manifesteren? :thinking:

6 likes

Is er iemand hier die het huispak heeft van de huismuts? Hoe is de kwaliteit?

3 likes

Het gaat hier ook al over in een ander topic:

7 likes

Nee :neutral_face:

2 likes

Ik heb hem en de kwaliteit is niet zo goed als dat ze beweert. Hij pilt bijvoorbeeld op de benen en hij loopt snel uit waardoor hij afzakt. Ik was hem trouw binnenstebuiten op koud/max 30 graden in een waszak.
Ik vind hem vrij warm, dus echt meer iets voor echt frisse dagen. Hij zit verder wel mooi genoeg maar zeker niet life changing. Ondanks dat er nu nieuwe kleuren uitkomen, voel ik geen enkele behoefte er nog één aan te schaffen :stuck_out_tongue_winking_eye:

17 likes

Ik zou zo’n pak gewoon lekker laten en een dagje op de markt gaan lopen. Heb je voor twee tientjes precies zo’n synthetische pyjama, zonder dat je er een veelvoud voor betaalt omdat het de Huismuts is.

86 likes

Nou idd ik snap echt helemaal niks van die hype. Dit bestaat toch al jaren en jaren op de markt joh, dat dit voor mensen zo life changing is (komt iig zo over) ben ik helemaal verbaasd over
Dat van dat pillen hierboven is exact mijn beeld bij dat soort kleding en stof

17 likes

Ben ik denk ik toch meer een basic bitch dan jij :joy:

7 likes

Dat geloof ik meteen 🫵, mijn titel klopt ook niet ik ben geen basic bitch

10 likes

Die kan vast aangepast worden, aangezien die van @Zemraluani de afgelopen week ook 300x is veranderd :rofl:

4 likes

Jajaja jongens ook met sanny en yorg kan je op retreat in iebiezzzz

7 dagen, 6 nachten, exclusief vlucht maar vol praaachtige workshops, yoga en meditaties

Je deelt een kamer met 1 andere deelnemer, hoeveel kost dit exclusief vlucht?

• 1750
  • 2931
  • 3300
  • 4440

0 stemmers

3300, het goede nieuws is wel dat je alle kosten kan opgeven als kosten voor je onderneming. Je moet natuurlijk wel ondernemer zijn

8 likes

Met wie ga je mee op retreat?

• Suz van Schaik
  • Sanny en Jorg
  • Cynthia

0 stemmers

8 likes

Afschuwelijk dat ik op Cynthia heb moeten stemmen

:pray:t3:

99 likes

Mag de retreat ook gewoon Dekmantel festival zijn, want dan ga ik met Sanny en Jorg.

11 likes

Oh men zelfs op een festival zou ik ze niet trekken. Zo overdreven energiek, druk, over the top enthousiast en blij. Nee, not my spirit animals. Word altijd al onrustig als ik die filmpjes zie.

19 likes

Ja dit en dan raken we gewoon per ongeluk expres de groep kwijt.

18 likes

Jouw titel is de eerste ooit, dankzij @lula :heart:

7 likes