Ik heb fijne pantalons van Levete Room en Modström. Die van Modström zijn nu afgeprijsd op o.a. Zalando geloof ik.
Hebben jullie misschien ideeën? Ik heb voor mijn gevoel het halve internet afgezocht maar ik kom er niet echt uit haha
Ik heb eind september een bruiloft en ik ben dan 20 weken zwanger. Ik zoek een leuk jurkje, die ik ook na de bruiloft nog kan dragen, maar waarin je ook mijn buik goed kunt zien, dus niet een heel los model.
Liefst niet lager dan de knie want dat maakt me echt een propje
Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik vind jouw tips altijd zo fijn, zoveel opties en verschillende mensen!
Ter aanvulling op de Kangol tip, je hebt ook wollen varianten met uitklapbare oortjes. Die vind ik heel lekker op de fiets in de winter.
Thanks! Ik ga eens voor een basic flatcap kijken 🫶
Ik heb laatst voor een bruiloft een mooie zwierige rok gekocht die ik dan tot m’n taille omhoog had met een crop top, die ik dan in de rok deed zegmaar. Ik wilde ook een jurkje die ik na mn bevalling ook nog kon dragen maar vond niks echt leuks/wat goed paste. Dus mocht je geen jurkje vinden is dit misschien ook nog iets?
Heeft iemand hier zo’n pak van de huismuts? Ik werk veel thuis en het lijkt me echt chill. Leren jasje erover als ik even de kinderen ophaal of even naar de winkel bijvoorbeeld.
Ga ook erg goed op die gekleurde sets van Guts en Gusto dus dacht misschien goede aanvulling op mn pakkencollectie
Foto? Ik weet niet wat je bedoelt
Haha ik ga stuk om die laatste foto, weet neit waarom
Het lijkt me (zeker de door de laatste foto) een stof waar je snel van die flubberknieën in krijgt
Ja ik twijfel een beetje door de stof. En volgens mij zijn ze ook best prijzig.
Zo wil ik dan ook op het schoolplein staan eigenlijk! Beetje zwoel kijken in m’n huispak.
Ja ben hier ook wel benieuwd naar, of misschien is er nog een betere versie? Maar die heb ik nog niet gevonden, had een huispak van Stradivarius wat er op leek, maar dat is niet echt een fijn stofje.
Durf bij deze niet goed icm kattennagels.
Naar een betere versie ben ik ook wel benieuwd anders!
Die van Guts en Gusto komt ook wel een beetje in de buurt trouwens, maar niet zo’n gebreid stofje: Oversized blouse met knoopjes - Petrol | Guts & Gusto
Vind ze echt heel fijn zitten! Ik heb ‘m ook in het zwart en donkerbruin en krijg altijd minimaal 1 keer de vraag waar ie van is als ik het naar mijn werk aan heb
Ik wil een kostuumgilet maar heel veel is gewoon net te kort, waar kopen lange meiden die dingen?! Dat standaardmodel met de soort van v-hals bedoel ik
Hierboven veel leuke opties, maar vorig jaar zag ik ook overal de balaclava!
Zulke pakjes vind je toch ook vaak op markten waar ze kleding verkopen? Waarschijnlijk veel goedkoper (jaja, dan niet in goede omstandigheden geproduceerd maar dat is bij deze misschien ook twijfelachtig?)
100 %
H&M heeft ook veel van die gebreide ‘huispakken’. Tijdens corona ontstaan en ik zie het nog steeds in heel veel winkels hangen.
Ik snap echt niet wat er zo bijzonder aan is en vind het vooral bizar dat de Huismuts het dus weet te verkopen als iets bijzonders en dat er dan ook dus blijkbaar mensen dit echt willen hebben.
Alles valt of staat met branding. Blijkbaar willen heel veel vrouwen die casual but cute mom zijn. Effortless chiq. Vol in de foundation maar wel “casual” met je huispak. Dat soort vibes.