Het influencertopic #24

Ja zoiets zei ze volgens mij ook, dat ze dit dan kon verwerken in haar retraits. Hoor nu niks meer over haar personal training-cursus. Zo typisch allemaal weer, maar misschien heeft ze dit geleerd van die coaches John & Janet :smiling_face_with_tear:

5 likes

Dit doet ze toch al?

1 like

Ja maar volgens mij nog geen yoga retraites.

3 likes

Nee maar wel yoga lessen tijdens de retraite die ze nu zelf wil geven. Ze geeft de sportlessen ook zelf, dat zal het PT deel zijn denk ik?

5 likes

Enerzijds denk ik: wat tof dat Cynthia retraites kan organiseren en al haar favoriete activiteiten kan doen - schilderen, plannen, yoga, wandelen, wijnproeven, sporten. Maar anderzijds stel ik me voor dat het als gast best intimiderend zou zijn als je eenmaal daar bent en al die verschillende dingen net niet kan.

5 likes

Opzich hoef je toch ook niet alles te kunnen? Gewoon het doen en ervaren is voor veel mensen denk ik ook al voldoende en leuk

11 likes

Mij lijkt het leuker om op een retraite verschillende workshops van verschillende experts te volgen, niet alles door één iemand. Iets met jack of all trades, master of none.

32 likes

En dan yoga met iemand die hiervoor alleen maar filmpjes van yoga met kassandra heeft gedaan en haar training heeft uitgezocht ‘omdat ze flexibel waren met de aankomst en vertrekdatum’

6 likes

:sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob: wat een nachtmerrie dit. Kan deze man ook eens iets doen waarbij hij niet vreselijk is

36 likes

Het gaat hier al uitgebreid over in het mommybloggerstopic.

3 likes

Echt I cannnnnn’t hij kan bij mij ook echt niks meer goed doen. Hoe hij daar ook staat, dat gezicht trekt en hoe hij die mic vast heeft :sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob:

18 likes

Ja echt zo theatraal :joy:

6 likes

Ik vind het juist wel weer knap dat hij dat gewoon doet met al die mensen erbij. Dus geen blokkade, geen schaamte. Ik zou willen dat ik het zou durven iig! :sweat_smile:

9 likes

Pascalvdhaas is opgenomen op de IC. Was te verwachten natuurlijk. Desalniettemin heel verdrietig voor haarzelf en haar familie.

2 likes

“Ze gaat uiteraard verder met tekenen, maar het kan duren.” ??? weet niet of dat nou echt je prioriteit moet zijn

11 likes

Ja wat is nou belangrijker?? Wat maken die tekeningen uit als je op de IC ligt.

8 likes

Is het raar als ik dat berichtje in twijfel trek? Dat je als ouder zoiets plaatst?

2 likes

Zij heeft heel veel tekenopdrachten aangenomen (teveel denk ik) en misschien krijgt ze veel DM’s waar het blijft. Ik vind het ook heel vreemd maar het lijkt alsof ze hiermee hopelijk alle DM’s in een keer willen beantwoorden.

8 likes

Even heel hard: die ouders zijn natuurlijk ook onderdeel van het probleem, iets dat veel voorkomt bij eetstoornissen. Het kan zijn dat zij veel te veel mee gaan in haar eetstoornis en dus ook gewoon klakkeloos op haar insta zetten wat zij hen vraagt te schrijven. Maar dit laatste is een aanname hoor.

6 likes

Wist wel dat ze bestellingen deed maar vind het zo raar dat het in datzelfde bericht staat. Snap dat ze die vragen niet willen krijgen maar je bent toch met totaaaaal andere dingen bezig lijkt me.

1 like