Beetje laat maar bedankt voor het linkje met die video! Wou m’n twee stalen IKEA pannen al naar de kringloop brengen want ALLES plakt vast. Ik dacht dat ik het niet goed had ingebakken, maar dit was het dus: niet heet genoeg. Truc met de druppel water laten dansen werkt!
Iemand tips voor het reinigen van een tweedehands gietijzeren grillpan?
Wil hem graag “strippen” en zelf seasonen. Online zeggen ze ovenrijniger, maar ik heb geen oven dus gene verstand daarvan plus wat zonde om dat aanteschaffen. Weelicht dat er andere opties zijn?
Ik heb er geen verstand van maar Reddit schijnt te denken dat ik graag alles over gietijzer wil weten dus ik krijg vaak deze sub voorgesteld:
https://www.reddit.com/r/castiron/s/Sz8HY3HssS
Misschien kan je hier goede tips vinden
Als hij ooit aan vervanging toe is: een droger die 2 kanten opdraait. Heb ik sinds een paar jaar en beddengoed draait daardoor veel minder in elkaar. Het is niet dat het nooit meer gebeurt maar echt zelden!
Ik ben hier ook door geinfluenced, ga hem zo proberen en nu al benieuwd naar het resultaat haha.
Edit: wat chill, werkt idd echt mega goed.
Hoe bewaren jullie de groente die je niet in de koelkast bewaard? Haha het wordt zo’n rommeltje op het aanrecht als we week boodschappen doen
In mandjes hangend aan zo’n IKEA-stang, tomaten en avocado’s in de fruitschaal
Hmmmm!!! Ik heb zo’n stang!
Ik bewaar het meeste gewoon in de koelkast en voor de groentes die ik echt niet niet in de koelkast bewaar, heb ik zo een bekende trolley van ikea in de keuken staan. Liggen bijvoorbeeld de uien, knoflook en aardappelen.
Ik heb een fruitschaal en een groenteschaal. En aardappels etc bewaar ik in een kastje.
Ik wilde even opzoeken sinds wanneer ik geen droger meer heb. Nou blijkbaar alweer 1 maand en ik heb hem nog geen moment gemist. Het ophangen van de kleding duurt wel wat langer, maar aangezien ik mijn schermtijd drastisch heb verminderd heb ik daar nu ook alle tijd voor hahaha.
Ik weet niet zo goed in welk topic ik deze vraag kwijt moet; Weet iemand een lekkere geur of methode voor in huis? (bijv stokjes, of diffuser of parfum) die je ook echt lang blijft ruiken? (geen kaars)
Wij hebben een grote woonkamer en ook nog een wtw afzuiging. Ik moet best wat moeite doen om het lekker te laten ruiken. Vind dat bij anderen altijd zo lekker.
Enige dat écht goed werkt bij mij zijn Bath & body geurkaarsen, als ik bezoek krijg zet ik die even een kwartier aan en daar altijd complimenten over. Heb ook geurstokjes enz maar die ruik je amper. Wil eens gaan kijken naar bath & bodyworks dingen voor in het stopcontact.
Hoezo dan? Alleen maar omdat je het juiste product nog niet bent tegengekomen of is er een andere bron in huis die het verstoort? Je kan natuurlijk stokjes neerzetten, maar als je vloerkleed en stoffen bank een muffe geur hebben, dan wordt het een mix van muf en parfum. Dus een lekker ruikend huis hangt wmb samen met hoe schoon/fris de rest is. Daarnaast je huis lekker laten doorluchten als het kan.
Ik vind de geurstokken van Marie-Stella-Maris en Culti lekker. Grote verpakking voor een grote ruimte. Nadeel is wel dat je gewend raakt aan de geur, dus 'm soms zelf niet meer ruikt. Dan is van geur af en toe wisselen een idee (dop van fles wel bewaren).
Ik koop ze tegenwoordig bij een vrouw die het in Amerika koopt.
Ik vind het voor de stopcontact dingen niet meer waard, mocht je dat wel willen. Ik heb geloof ik nog 2 van die dingen. Wil het best versturen voor de verzendkosten.
Ambi Pur 3Volution werkt goed. Verschillende geuren en je stopt dat ding in het stopcontact.
Waarom niet? Ik ga volgende week naar Amerika dus sowieso even kaarsen inslaan
Ik vind die wel extreem chemisch ruiken