reclame voor bikini tijdens griepseizoen = fluim
Ik dacht dat het een haribo beertje was
Aah ik krijg inderdaad deze reclame ook vaak maar dacht dat het een moedervlek was. Het nut van de passievrucht slijm ontgaat mij ook… moet het sexy zijn? Dan zou je eerder meer passievrucht slijm verwachten ipv zo random een flubje
Ok ik voel me heel dom, maar heeft iemand een idee wat deze dingen zijn/hoe ze werken? Dit is in een Zwitserse trein, ernaast is ook een rek voor ski’s dus ik dacht misschien kun je je ski’s eraan ophangen, maar hoe dan? En het zijn ook geen handgrepen want er zitten ook riempjes aan. Als laatste optie dacht ik nog om je natte ski-jas aan op te hangen, maar dan weer: waar zij die riempjes voor?
Geen idee ik ben geïntrigeerd. Volgens mij zijn die zwarte rubberen dingen achter dat zilver metalen hek voor ski’s.
Ik heb t gevonden. Het is om je fiets aan op te hangen.
Heb t nagevraagd bij een vriendin die nu paar jaar in zwitserland woont maar zij weet t ook niet zeker. Toevallig zat zij er vandaag ook nog naar te kijken, en haar theorie is wat anders: om fietsen aan op te hangen. Maar ze gaat morgen bij collega’s navragen!
Edit: Oh lol dat navragen hoeft dus niet meer hahaha
Ah wauw, wat goed, daar had ik niet aan gedacht! Wel efficiënt haha
Nou gewoon “hallo weet jij wat de functie is van dit”
Wat onhandig. Lekker met je handen aan dat vieze (natte) wiel moeten zitten… en dan rolt dat natuurlijk weg en een fiets weegt ook best wat. Nee dit lijkt me niks
of is het in Zwitserland altijd droog?
Haha ja ik krijg mijn elektrische fiets niet zo opgetild
hahaha ja ik raak ook al helemaal geirriteerd bij de gedachte dat ik dit zou moeten doen
Je net zo kut als de hoogste stallingsplaats in zon dubbeldekker stalling
Hoe zouden jullie dit aanpakken? Ik wil mijn verjaardag graag vieren met een borrel voor familie en vrienden. Helaas kunnen veel vrienden niet op de voorgestelde datum. Daarom heb ik geïnventariseerd of een week eerder beter was. Nu hangt het af van 2 vriendinnen. Zij konden misschien op de eerste datum, maar zouden dat nog nakijken. Ze kunnen niet op de tweede datum.
Als die twee vriendinnen op de eerste datum kunnen, wil ik het graag op de eerste datum vieren. Als ze niet kunnen, dan wil ik het een week eerder vieren.
Ik heb hen van het weekend een appje gestuurd (tijdens de inventarisatie voor de tweede datum) dat ik nog in afwachting was van een aantal reacties en dan de knoop zou doorhakken. Ik heb hen gezegd dat ik graag zou horen als ze de eerste datum toch konden, want dan leek die datum beter.
Ze hebben hier niet meer op gereageerd. Ik zou nu graag de knoop willen doorhakken qua datum om m’n verjaardag te vieren. Ik wil die twee vriendinnen daarom vragen of ze al weten of ze op die eerste datum kunnen. Het hangt van hen af. Maar het voelt zo pusherig om dit zo direct aan ze te vragen. Hoe zouden jullie dit formuleren?
Ipv appen gewoon bellen. Dan heb je meteen antwoord.