IKEA topic

Ah thanks! Ik woon niet in de buurt van Duitsland maar ik ga het onthouden. En misschien heeft @Oprah wel hoopvol nieuws voor ons.

1 like

Ik heb hem een half jaartje geleden in Duisburg gekocht! Misschien kun je een tripje plannen, als het niet te ver is.

1 like

Ik zag laatst bij karwei deze kast nog staan https://www.karwei.nl/assortiment/kast-borneo-elsa-pitriet-150-cm-hoog/p/B618152
Officieel uit het assortiment, maar je kunt filialen in de buurt wel even proberen als je deze ook mooi vindt.

2 likes

Super bedankt voor het nakijken! Goede tip, ga ik misschien eens proberen!

1 like

@Oprah
Even een stomme vraag maar is het normaal dat de deksels niet op de samla bakken blijven zitten? Ook niet bij de kleine versie?

Geen vragen. Alleen een klacht dat altijd als ik eindelijk iets aan wil schaffen het opeens uit het assortiment is :rage::rage:

3 likes

De beroemde gehaktballetjes; zijn die alleen nog verkrijgbaar in de kipvariant of heb ik gewoon altijd pech?

Joeeeee @Oprah in die nieuwe platsa kasten, kun je daar gewoon de komplement draadmanden in zetten? Die smalle

Hier ben ik het echt zo mee eens. Ben nog steeds verdrietig dat ze geen roze vloerkleed meer hebben en mijn droombureaustoel.

1 like

Ik wou de felroze. :cry:

1 like

Zonde :cry:

1 like

Jeetje de roolgordijnen van ikea zijn kak . Wat is er mis met een simpel koord?

Hoi @Oprah, weet jij of de Vittsjo laptoptafel nog terugkomt? Hij staat wel in de winkel, maar niet in de stelling. En volgens de website ook nergens in Nederland op voorraad. Hope so!

Zijn de handgreepjes van de Sundvik kast en commode ook los verkrijgbaar? We zijn een paar kwijtā€¦

Super, dank je!

Ik wilde de rabarber crumble kopen en ze hebben het niet meer het was zoā€™n teleurstelstelling :disappointed_relieved:

Ik wilde deze kast ook, helaas kwam ik er pas achter nadat de collectie al weg was :sob:

Ja super balen!

Bij de gamma hebben ze gelukkig nog met koord.

Ik heb van ikea eentje die zelf op hoogte moet blijven hangen en een met een stok.
Nou de ene blijft niet hangen. Die met stok is al kapot omdat de draad intern is gebroken.

Denk dat het wel uitmaakt of je de goedkoopste of duurste neemtā€¦ de slƤtten is wel echt enorm goedkoop!!
Wij hebben op de eerste verdieping prairie eiken! Zelf gelegd, was fijne kwaliteit om te leggen. Hebben het nu 2,5 jaar dus en het ziet er nog goed uit maar zou ook wel echt heftig slecht zijn als het nu al niet meer goed zou zijn :stuck_out_tongue_winking_eye: