Wat je even kwijt wilt #17

Damn wat klote zeg. :frowning_face:

1 like

@oprah naar zeg <3

Beterschap @ladygodiva

Hoe gaat t? @Madrid

1 like

Ik hou zo zielsveel van mn collegas. Gister avond gegeten bij een collega en haar lieve ouders hadden waren er ook. Toen had haar vriend haar heel lief ons naar een andere collega gebracht. En toen hebben we elkaar opgemaakt en goeie gesprekken gehad en cocktails gedronken. En daarna zijn we leuk uitgeweest en hebben we gepaaldanst. En vanochtend ging mn collega waar we bleven slapen liedjes zingen met gitaar. En toen zijn we uit wezen ontbijten en heb ik met een collega geshopt en zijn we op visite geweest op werk.

En en en en en. Was leuk joe

42 likes

Ohja heb ook nog dronken mn pony geknipt. Niet zon heel goed idee

17 likes

Ja hier zijn ze ook vervelend. Zodra de zon schijnt, willen ze de tuin in.

11 posts were merged into an existing topic: IKEA topic

Ik wil in bed eten,maar dan moet ik naar de winkel voor eten. Daarvoor moet ik me aankleden en dat wil ik niet # zwaar leven

Ik zag net dit:

Echt heftig zeg.
Ik volg haar op instagram, nadat ze tot ‘mooiste tiener vd wereld’ was uitgeroepen, vond/vind haar een leuke influencer om te volgen.

Bestellen? :smirk:

Zo ik heb 2 bosjes tulpen voor mezelf gekocht en ik ben daar nu helemaal vrolijk door.

10 likes

Is een optie, maar hier is voornamelijk warm eten te bestellen. Aangezien ik net wakker ben van mijn nachtdienst vind ik dat nog wat vroeg haha

2 likes

Als hier weinig reacties op komen; gisteren ook besproken in het youtubers/ bloggers topic volgens mij! Maar heel heftig inderdaad, hoop op een goede afloop.

He bah zo kut allemaal. Sterkte!

1 like

Ik zag net toen ik uit het raam keek een jongen van jaar of 12 in t-shirt en korte broek buiten brrr.

1 like

Jongens, ik ga alle Ikea vragen ff naar het Ikea topic verhuizen, oké. En @Oprah , ik zet bij je verzoek de link naar je topic :stuck_out_tongue:

5 likes

Omg ik kom erachter dat Akward op Videoland staat! Dat keek ik wel eens op tv en soms op de site van MTV, maar er was iets waardoor ik het nooit in zijn geheel/op volgorde kon zien. Benieuwd of ik het nu nog steeds zo leuk vind als een jaar of 8 terug!

6 likes

Met zonder jas vibes

2 likes

Ja, ik wel!

1 like

Ik vind het altijd zo lomp als je mensen een fotoshoot ziet houden. Precies waarom ik zelf op de foto gaan in het openbaar ook stom vind. Het ziet er zo ijdel uit. Heb nu zicht op een shoot hoor, allerlei fitnessoefeningen komen voorbij.

7 likes

Jongens wat een chill weekend, heb mezelf vrij gesteld van studie en wat een vrije tijd heb je dan opeens haha. Zit nu vrijwillig in het zonnetje toch een en ander te lezen aan studie en vind het niet eens erg

5 likes