Impopulaire meningen #5

Volgens mij waren ze in de jaren 70 ook trendy. Maar ja toen was iedereen aan de lsd

7 likes

zijn die eerste paar geen tulpenvazen?

2 likes

I know en nog steeds vind ik het lelijk :cry:

2 likes

Die bovenste lijkt wel een hart/nier of ander uitgerukt orgaan.

Heb je toevallig ook een link van de 3e? Die vind ik leuk!
Edit: gevonden. Merk is J-line.

4 likes

Of een knolselderij
knolselderij-koken

5 likes

Oh neeee nu weet ik waar het me aan deed denken! Venkel.

2 likes

Hahaha dat ook!

4 likes

een vaas ontwerpen is ook gewoon heel leuk en vrij! Paar jaar geleden was er tijdens de meubelbeurs in milaan een hele expo met 1000 designvazen

1 like

ik vind murakami boeken echt stom en ik denk 50% van de mensen die beweren fan van hem te zijn ook

27 likes

Ik heb ooit een poging gedaan om 1q84 te lezen, wat een hel. Geef echt niet gauw op met boeken, maar wat een draak van een boek…

4 likes

Ik vond 1984 echt een super goed boek. Wel taaie kost want het loopt echt niet vrolijk af, maar wel heel sterk geschreven. Animal Farm net zo.

Haha, ja, 1984 is zelfs een van mijn lievelingsboeken! Dit ging om 1Q84 van Murakami :sweat_smile:

29 likes

Ik heb nog nooit een boek van hem gelezen, maar ik hoor altijd dat hij geen vrouwelijke personages kan schrijven.

4 likes

Oh excuus ik dacht dat het een typfoutje was, heb het bericht erboven ook helemaal niet gelezen. Denk dat het tijd wordt voor me om te gaan slapen :grin:

4 likes

Ik kreeg bij het lezen van Murakami echt een inzicht in waarom sommige mannen denken dat ze een lul mogen zijn als ze er maar eerlijk over zijn en ze eigenlijk vooral zelf het slachtoffer zijn. Zijn favoriete schrijver doet in elk geval ook alsof het allemaal oké is.

Oh en een ftm trans persoon met hemofilie is ook niet zo goed geresearched…

5 likes

Ik had geen idee wie of wat Murikami was tot dit topic haha.

13 likes

Ik voel me soms wereldvreemd als ik het forum lees. Er komen soms namen voorbij die “iedereen” lijkt te kennen hier en ik zit zo: ???

29 likes

Ik kwam er ook niet doorheen maar dat heb ik eigenlijk met alle literatuur

6 likes

Yes please! Geef mij lekkere Schotse smut :hot_face:

1 like

Ik vind Tom Ford geurtjes niet lekker en overrated.

5 likes