Impopulaire meningen #5

Omg ik had zoiets in het donkerbruin met goud van Le Coq Sportif ofzo, bestaat volgens mij niet meer (en terecht). En van die korte Adidas boksschoenen.

2 likes

Deze?

24 likes

Jep. Die waren helemaal de shit. Lekker je broek erin ook.

5 likes

Ik kende gelukkig niemand die dit droeg. Huilon.

5 likes

Hahaha ja same, wat een gedrochten. En 1-2 jaar daarvoor waren deze in allerlei kleuren helemaal de shit als zomerschoen. Geloof voorjaar/zomer 2005? Toen zat ik net in de brugklas iig en had iedereen deze.

40 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Stel je persoonlijke vraag #44

Zie ik eigenlijk ook niet zoveel gedragen worden. Soms wel met een split aan de zijkant weet je wel. Denk dat die ook afgeschreven zijn, maar durf het niet met alle zekerheid te zeggen zoals over skinny jeans haha

Edit: veters strikken is tegenwoordig ook geen trend meer. Daar werd ik laatst nog op aangesproken door een ~ puber ~toen ik op een paar gestrikte Jordans naar mijn werk ging :skull: Dit is tegenwoordig de manier, dus voor wie erg trendgevoelig is:

2 likes

Haha krijg allemaal flashbacks naar lelijke schoenen die ik had, maar waar ik destijds zeer content mee was:

IMG_6185

En daarna had ik deze wanstaltige kleuren-combi, die bijna niemand had; extra tevreden mee:

IMG_6184

Puma Sprints heetten die.

Maar ook hele rare Puma’s met klittenband en een soort noppenzool die naar voren over de neus liep, leek wel een waterschoen?! :joy: Weet niet hoe die heetten, kan ze niet vinden.

14 likes

Hahaha heb ze gevonden, Puma Mostro:

:smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

11 likes

Ik had die​:joy::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Maar vind nike air max net zo lelek😂

Kswiss met klittenband

4 likes

Deze had ik in het zwart met rode R :joy:

2 likes

Ja die onderste had ik ook! Heb ik volgens mij uiteindelijk nog verkocht op mp
Ik had ze eerst in wit met lichtblauw. Die had ik volgens mij wel helemaal afgetrapt. Ze zaten wel echt heel lekker! Lekker smal schoentje

1 like

Haha wij (zusje en ik) hadden ook die wit met lichtblauw! Voelde me extreem hip ermee.

5 likes

image

Deze vind ik nog steeds leuk.

image

En ik was eind jaren 90 begin millennium erg jaloers op mensen die Hex-laarzen hadden. En ik vind die stiekem nog steeds erg tof.

28 likes

Ja deze!

Die waren ook helemaal hip destijds hoor. Gewoon een terecht gevoel van jullie haha

7 likes

Ik had deze k-swiss waarvan je de flap kon draaien, die roze stof met bloemetjes is satijnachtig. Echt zooo cute, ik wil deze weer

18 likes

Zo leuk die bredere veters

3 likes

Dit was toch altijd al zo? Zie mezelf nog sjokkend met skateschoenen met fluoriserende veters waarvan de veters vooral niet gestrikt mochten worden

7 likes

Ik herinner me nu ook dat alle meiden van die witte retro adidasjes hadden met van die glanzende shiny metallic strepen. Ook de superstars met alle kleuren glanzende strepen, maar ook juist meer dit model en dan meestal met roze metallic/glanzende strepen. Ik had dan met groene strepen, want ik wilde wel hip zijn, maar ook uniek (the worst):

IMG_6188

5 likes