Aaaah ik was altijd verdrietig dat ik dit nooit paste, want altijd waren mijn voeten te breed of mijn wreef te hoog
Gelukkig had mijn moeder een collega met schoenmaat 35 en van haar kreeg ik dan wel eens oude pumps die ik gebruikte bij het verkleden
Hahah ja bij mij was het ook altijd zo’n soort opmerking. Ze hadden wel gelijk waarschijnlijk
Ik vind dit dus echt pabo, matcht lekker bij de zelfgemaakte armbandjes die kinderen voor je maken.
Droeg jij als tiener merkkleding?
- Ja, vond het niet per se mooi maar droeg wat de rest droeg
- Ja, vond ik ook leuk/mooi
- Nee, vond ik niet nodig
- Nee, konden we niet betalen
- Nee, vond ik lelijk
0 stemmers
Ja maar niet alles in mijn garderobe was merk want vond veel ook gewoon echt lelijk, had vaak per seizoen 1-2 merk items die ik dan echt leuk vond en graag wilde hebben. En droeg verder vooral H&M divided en dat was dan ook omdat ik dat allemaal heel leuk vond (volgens mij droeg het hele egf dat).
Wij hadden daar geen geld voor. Mijn kast bestond vooral uit H&M Divided, twee nep bandtruien van de markt en en 3 overzeasbroeken die sterk waren afgeprijsd van de lokale alternatieve winkel. Ben daardoor nog steeds een enorme zeikerd wat betreft van die opgestreken prints.
Kunnen betalen was het niet (want er was geld genoeg, blijkt ook achteraf), maar mijn ouders waren gierig wat kleding betreft en ik kreeg per maand 45 euro kleedgeld. Merkkleding boeide me overigens ook niet, dat scheelt
Voor 2008 boeide het me niet, na 2008 boeide het me wel maar konden we het niet betalen
Ik heb mijn allereerste lakschoentjes nog In een baby maatje! En dan ook met van die kanten sokjes er bij.
Oh ja goeie, kleedgeld. Oh, ik wilde op jou reageren @Lentex
Kreeg jij kleedgeld vroeger?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zou jij je (potentiële) kind kleedgeld geven?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En zo ja, hoeveel per maand?
- 25
- 50
- 75
- 100
- 125
- 150
- 175
- 200
- Meer
0 stemmers
Niet nodig BEHALVE als het om all stars ging.
Ik weet het niet, ik kreeg 80 euro per maand en daar moest ik gewoon alles van doen. Maar het was niet perse kleedgeld ofzo?
Ik kreeg 75 euro maar dingen die ik echt nodig had (sokken, ondergoed, nieuwe jas, gymkleding) hoefde ik daar niet van de betalen.
Jaaa die konden echt niet nep! Ik werkte bij de V&D dus dan had ik first dibs als ze in de uitverkoop waren tijdens het prijzencircus
Niet dat ik kinderen wil maar ik zou niet specifiek kleedgeld geven, omdat het toch een beetje voelt alsof het noodzakelijk is om elke maand kleding te kopen.
Wat @Luzarl zegt, zou gewoon algemeen zakgeld geven.
Ik wilde alleen skaten. Verder boeide het me allemaal niet zoveel
Alleen Levi’s jeans en Docs, die wilde mijn vader wel voor me kopen buiten mijn kleedgeld om want dat was goede kwaliteit (en winterjassen, maar die waren niet van merken verder). Verder kreeg ik wat kleedgeld en kocht daarvan en van wat mijn bijbaantje me opleverde vooral veel tweedehands, Funkie House & Black Widow als echt altootje
Ik had niet perse meer dan de gemiddelde tiener en vond zelf ook niet dat ik veel had maar eigenlijk was het wel veel (en nu heb ik denk ik twee keer zoveel ).
Mijn ouders vonden ook dat ik veel schoenen had, maar had denk ik zes paar, voor onze generatie vond ik dat ook niet veel.
@Acquiesce omg die stress en chaos altijd daarom hahaha.