Interieurtopic #3

Heeft iemand de ambient lounge acoustic sofa wel eens in het echt gezien? Ik zit er naar te kijken als dupe voor een ligne roset maar hij lijkt een beetje uit verhouding. De onder/voorkant lijkt net te groot en lomp op dit soort foto’s

In vergelijking met de togo die iets gebalanceerder lijkt, waarvan ik de punten omhoog ook mooi eraan vind

En @bonfire @Depeche @anon18050057 nav de zoekfunctie zag ik jullie gesprek en ben ik op zoek naar de homestock stoel, maar ik vind hem niet op de site.

Oh ik vind hem wel cool! Die van Homestock is de Theodor :slight_smile: loveseat of 2zits

Toevallig ben ik van het weekend ook bij de Gamma geweest en heb ik een aantal kleuren meegenomen. Brandewijn had ik er ook tussen maar die was toch iets te donker.

@Mar22 mooie kleur maar ook iets te donker/roze voor wat ik zoek. Maar dank voor de tip.

@Skadi Ja die kleuren ken ik ook! Dat zijn ook wel mooie kleur. Deze miss twijfelkont gaat nog even lekker twijfelen.
En dat van de Gamma wist ik want ik heb 2 maanden terug gamma verf in F&B kleur laten mengen voor de voordeur! Scheelt behoorlijk in prijs. Op het plaatje wat je deelt vind ik de kleur trouwens totaal niet lijken op foto’s van muren/deuren/etc op internet.

@Zitzak oh ook een mooie kleur maar inderdaad wel met een paarse ondertoon! Hij gaat op de lijst.

Moeilijk hoor om een mooie kleur te zoeken… Daarom vind ik F&B ook altijd wel lekker makkelijk want daar zie je 10000 resultaatfoto’s met de kleur.

1 like

Is dat de cosy plus van montel?

Heeft iemand ervaring met Roomblush behang? Is de kwaliteit goed?

Ik ga binnenkort verhuizen en ik ben op zoek naar interieurinspiratie, heeft iemand aanraders voor instagramaccounts met leuke inspirerende designs? Ik hou van kleur, veel hout, licht en warm!

https://www.mysimplyspecial.com/interieur/binnenkijken/

Zij plaatst eens in de zoveel tijd een blog waar je iemands interieur kan bekijken. Zijn ook regelmatig mensen die er een Instagram pagina aan gekoppeld hebben. Misschien kan je er iets mee.

5 likes

Ik zou even in het interieurtopic kijken, daar worden regelmatig accounts gedeeld.

1 like

Super leuk!

@pastelzwart ja die heb ik idd al doorgeplozen, thanks. Maar daar staan er maar een paar die ik deels al kende, en ik hoopte dat iemand misschien nog andere ideeën had!

1 like

Alexandra Gater? Volg haar niet op Instagram, wel YouTube

3 likes

Oooh toffe stijl! Dankjewel!

2 likes

Nee, dit is model Viano van Montel

Oh hij leek erg goed op die van ons van Montel

Ik heb een mooie spiegel van de Zara gezien, zie link: GROTE ONGELIJKVORMIGE SPIEGEL | ZARA Nederland / Netherlands

Zou het iets zijn om deze aan de muur te hangen boven de eettafel? (Zie foto in samenvatting) of is het dan teveel allemaal op 1 lijn op 1 muur? Achter de bank hebben we nog een ‘werk aan de muur’ en een kastje, zie ook foto.

Of hebben jullie andere ideetjes wat we met het lege stuk kunnen?

Er komt nog een andere muurkleur (Mushroom) en we willen graag een andere bank.

Samenvatting

Foto’s weggehaald ivm herkenbaarheid

18 likes

Ja! Love je interieur, vooral het kastje / dressoir :orange_heart:

4 likes

Ik zou zelf denk ik juist voor iets horizontaals gaan om de ruimte te verlengen en te breken. Anders heb je 3 ‘pilaren’ naast elkaar: je fotolijst, de spiegel en de staande (keuken?)kast. Pilaren is natuurlijk overdreven maar om uit te leggen wat ik bedoel.

1 like

Oeh heel mooi dressoir. Waar is die van?

3 likes

@Bergson van Made.com!

Ja hè, zo’n gevoel had ik ook al een beetje! Maar wat zou dan een idee kunnen zijn? Ik vind de indeling van een standaard nieuwbouw rijtjes huis zo saai, vooral met die lange muur :sweat_smile:
Daarachter is een eikenkast die we gebruiken in de keuken.

1 like

Een spiegel kan natuurlijk nog steeds, of misschien een toffe Ixxi afbeelding. Kun je in heel veel afmetingen bestellen.
Of als middenweg tussen horizontaal en verticaal: zo’n lange posterplank waar je meerdere lijsten, foto’s etc op kunt zetten.

1 like

Lange posterplank is denk ik inderdaad heel mooi daar!

Mooi werk ook boven je kastje! Waar is die van?

1 like