Durf te vragen #5

Heb echt spijt dat ik het gekeken heb überhaupt, vond het echt niks aan. Mocht je niks vinden, het is het echt niet waard…

1 like

haha seriously? waarom? gewoon niet boeiend wat ze laten zien/zeggen/doen? of zijn de acteurs gewoon cringeworthy als ze zichzelf zijn? :face_with_hand_over_mouth:

Nou ik had zelf een aflevering verwacht maar het was meer een beetje talkshow achtig… en kwamen random artiesten langs die niks met de show te maken hebben bijv.
Maar ik ga wel helpen zoeken.

Heb ik nu jouw vraag geflagd??? Sorry

1 like

Woehaha ja ik denk het? Of misschien vinden de mods het ongepast dat ik om iets illegaals vraag. Zit wat in, lol. Ik laat het voor wat het is, vind de moeite te groot en als ik jou zo hoor de beloning te klein haha. Thanks anyways.

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Reizen / Vakantie

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Interieurtopic #3

Dit doen wij wel eens haha:

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Vieze zinnen maken met de letters op nummerborden. Elke letter is dan een woord of lettergreep, maar net hoe het uitkomt, en soms kan je ook iets met de getallen.

Iemand op het forum heeft ooit zwarte wandelschoenen gekocht met rode veters die veel te duur waren, volgens mij 350, maar ik vond ze zoooo tof. Ik kan het alleen nergens meer vinden. Iemand die toevallig een ingeving heeft??

1 like

Oeh, dat was @Kauai toch? Die heeft die schoenen ook heel lang als plaatje gehad!

1 like

Ze zijn niet zwart, maar deze?


Danner mountain light :smiling_face_with_three_hearts: Ze hebben ze ook in het zwart trouwens.

4 likes

Jaaaa thanks thanks😍

1 like

Ze zijn zoooo fijn. Enige nadeel wat ik kan bedenken is (naast de prijs), dat ze wel zwaar zijn voor als je ze in je rugzak moet dragen als je op vakantie gaat.

1 like

Port Salut is een classic, ook heel mild. Comté kan je ook proberen. Oh ik zie ook wel eens le marcaire liggen (heb het even opgezocht). Je hebt bij AH bij de verse kaas afdeling ook hele kleine stukjes (verpakt) van die kazen, dus dan kan je wat uitproberen.

1 like

Ik heb bijna alle seizoenen van gossip Girl op dvd en nu ben ik het weer een aan het kijken, maar ik zoek eigenlijk nog seizoen 6. Heeft iemand die toevallig op dvd en wil die voor een kleine prijs verkopen?

Ik wil mijn ‘Zwanger 9 maanden dagboek’ af gaan maken. Alles is ingevuld, op de foto’s (van mijn buik en echo’s) na. Deze wil ik gaan afdrukken en in het boek plakken.
Het standaard formaat foto is te groot voor op de pagina’s dus ik wil eigenlijk de helft hier van zodat ik er 2 op één pagina kan plakken. Wanneer ik op websites zoals de Hema/Kruidvat kijk dan zijn er geen kleinere formaten. Wie heeft de tip voor mij?

Heb ook al gekeken om de foto’s af te drukken op Polaroid formaat omdat dit wel kleinere foto’s zijn maar dan krijg je maar de helft van de foto op de afdruk en dat is nou juist niet handig als je foto’s hebt waar je je zwangere buik op showt…

Heb nog een maand verlof te gaan voordat ik weer aan het werk moet en heb als doel dat het boek dan helemaal af is want ben dit nu al zo lang uit aan het stellen. Hopelijk snapt iemand wat ik hier mee bedoel en heeft diegene dé tip voor mij! :slight_smile:

als ik het goed begrijp ben je echt foto’s aan het afdrukken en plakken?
Dan kun je de foto’s bewerken in photoshop/paint/online ergens zoals canva en er gewoon een zwarte balk naast plakken. Die knip je er dan gewoon af als je de foto afgedrukt hebt?

Je kan bij Kruidvat wel collage’s laten afdrukken, zou je daar mee uitkomen als je bijv. 8 foto’s op 30x40 of iets dergelijks print? Moet je ze alleen uitknippen/snijden.

Met welk bedrijf bezorgt SHEIN, en wat doen ze als je niet thuis bent? Gaat het dan naar de buren/een pakketpunt, of terug naar de afzender?

1 like