Ik denk zoiets?
Oh ja thanks! Het is inderdaad wel leuk om hem zo op te hangen.
Onze kokend water kraan (via via een proefmodel) is kapot en ik wil wel heel graag weer een nieuwe kokenwaterkraan. Hoe zijn de ervaringen met andere merken dan quooker? Ik vind die zo spetteren en natuurlijk Of beter toch maar in de buidel tasten voor de echte quooker?
Is laatst nog best lang over dit onderwerp gegaan. Kun je via zoek-knop terugvinden (missh ih Huishoud topic?)
Ik had nog wel gezocht voor ik het vroeg haha. Ik ga nog maar even flink scrollen
Oh haha hier was de 1e hit:
Thanks!
Weet iemand een kleur die op rechtsboven lijkt? Ik heb de code geprobeerd die op het plaatje staat, maar daarmee kan ik niets vinden op de Gamma site.
Heb je al iemand gevonden? Ik kan iemand aanbevelen die ook ons huis heeft gedaan, geen benefits verder maar zeer tevreden over zijn werk en omgang!
Kleurnummers met zo’n hekje ervoor zijn hex kleurcode’s. Die worden eigenlijk alleen digitaal gebruikt. Je kan op internet wel wat vinden over hoe je een hex code omzet in een ral code, daarin kunnen ze wel mengen. Is dan niet 100% die kleur, maar komt dicht in de buurt.
Doet mij veel denken aan merlot mania https://vestingh.nl/products/merlot-mania-no-123-powderbox?gclid=CjwKCAiA1JGRBhBSEiwAxXblwTJfPfkJKby8dxqDAH52bWFhcTaR0ccaHm_sz56ru6uBRvfVPXHSTRoCwtMQAvD_BwE
Ah ja gerne!
Check je pb!
Wij hebben eentje van Bruynzeel, werkt meer dan prima!
Misschien dark Plum van Flexa?
Als ik daarop google, kan ik niks vinden van Flexa zelf (Velvet Touch komt steeds naar voren, maar dat is dus meer paars). Die verf die jij bedoelt is wel van Flexa?
Ik heb zelf eens mild Plum overwogen en dacht dat zij een hele lijn hiervan hadden.
Zie nu dat die donkere kleur meer naar roze/rood neigt dan jij zoekt en ook Full Plum heet ipv dark sorry
Aan die kleur dacht ik ook meteen, Merlot Mania.
Die ken ik niet eens! Ik ga er naar kijken. Ik vind een Grohe ook wel een goede optie tot nu toe
Als je een muur (muren) in red earth van fb of soortgelijke kleur verft, welke rustige lichte kleur past daar mooi bij? Mijn man wilt alle andere muren wit verven ik liever niet.