Ja ik vind dat heel goed kunnen! Maar wel een bepaald type groen. Dus vind het zelf niet echt mooi met echt donker/bos groen als je snapt wat ik bedoel. Maar met lichtgroen of groenblauw of van dat fellere signaal groen echt heeeeel leuk juist. Vind lila daarom juist zo leuk omdat het past met blauw, groen en roze en nou ja in mijn ogen met bijna alles haha!
Oudroze of zachte roze. Al is felroze wel erg tof! Lila is ook een goed idee! Mintgroen combineert wel mooi vind ik. Of misschien zacht oranje. Een groen op de muur met een grijze ondertoon combineert idd met veel dingen. Wat een keuzes zo haha
Twee weken geleden plaatste ik een bericht dat ik een gat had geslagen in een nieuwe kast. Inmiddels heb ik het nieuwe onderdeel binnen en staat ie Echt dolblij mee en geweldige service dus! (kast is van Tylko)
Heel mooi! (En ook leuke boeken en een mooie flowerpot lamp )
Heel mooi! Zou graag zo’n kast willen maar oefff zo duur
Thanks!! Ja @the.rebel.club heb idd lang getwijfeld door de prijs maar doordat ik verder veel grote aankopen tweedehands kon kopen heb ik het voor mezelf goedgepraat haha. Ze hebben wel echt vaak 20% of 25% korting dus de volle prijs betalen hoeft vaak niet. Maar ja blijft alsnog veel geld natuurlijk
Dit is perfect, ruimte voor mijn boeken en ook hoge vakken voor drank waar mijn vriend van droomt. Even sparen
Hoewel ik de andere suggesties ook heel goed vind, wil ik okergeel nog opperen. Wij hebben 2 donkergele banken (fluweel) en dat gecombineerd met een oudroze muur. Vind ik persoonlijk ook een heel mooie combinatie. En ik vind geel ook goed combineren met alle kleuren groen en blauw.
Deze kleur blauw muur
Die kleur komt om 3 vd 4 voorbeeldplaatjes terug
En de stoel een mooie lila tint. Misschien iets meer vergrijsd
Lijkt me heel mooi en fris met het eiken en het wit en de kamer op het oosten!
Same, okergeel lijkt me ook heel mooi bij die stoel passen. Okergeel past echt bij heel veel kleuren!
Ik zie dat er flink veel modieuze kleuren geopperd worden voor de stoel, zoals lila en terracotta. Dat vind je over 5 jaar niet meer mooi! Voor een muur is dat prima, die schilder je zo weer over, maar een stoel bekleden doe je niet zo vaak. Ik zou dus iets neutralers kiezen waar veel bij past. Groen/blauw is idd mooi, maar ik vond de oppering voor okergeel ook een goede, dat past ook bij veel andere kleuren.
Onzin. Als je lila mooi vindt moet je dat gewoon doen, over vijf jaar zie je dan wel weer. We hebben niet allemaal grijze hoekbank, lederen fauteuil smaak.
Ik vind die stoel in ‘t groen trouwens echt wel mooi!!
Kvadrat/febrik heeft geweldige stoffen waar vaak ook nog subtiel andere kleuren in zitten
Dat verschilt toch echt ontzettend per persoon.
Nee, ik ook niet, ik heb een hekel aan grijze hoekbank/lederen fauteuil. Als je verder had gelezen had je gezien dat ik andere kleuren opperde, dus hou alsjeblieft op met je neerbuigende opmerkingen. En lila ís op dit moment een modekleur, en dat kun je heel mooi vinden, maar de kans is nou eenmaal groot dat je dat over 5 jaar niet meer mooi vind. Of we het nu willen toegeven of niet, onze smaak verandert vaak mee met de mode. Een een lila muur verf je dan leuk weer over in een ander kleurtje, maar een lila stoffering vervang je niet zo snel. Of nou ja, het kan, maar kost een stuk meer dan een potje verf.