ik ben vereerd haha
het ligt een beetje aan wat je wilt? Eik is net zo tijdloos als notelaar,zeker in vlaanderen (haha). Het eik is lichter en geeft een mooi contrast met je bank terwijl het notelaar er eerder in op gaat. heb je die muur uiteindelijk nog groen geschilderd? Dan lijkt eik me persoonlijk beter, anderzijds heb je wel veel zwarte accessories als ik het me goed herinner waarbij ik het notelaar beter bij vind passen.
Ik denk dat je eiken meubel wel altijd beter te combineren valt met eender wat dat je ooit nog zou kunnen toevoegen, terwijl notelaar een veel sterkere houtsoort is die je al voor een groter stuk gaat bepalen.
Niet gerelateerd vind ik één meubel in notelaar vaak ook niet zo geslaagd omdat het niet genoeg ruimte krijgt om zijn mooie tekening vrij te laten, het zou geen Viva post zijn zonder te zeggen dat je eigenlijk duizenden euros moet investeren in iets dus bij deze; ik gebruik notelaar vooral graag als basis waar dan nog fijner meubelwekr bij gecombineerd wordt zoals hier;
Oh en als je toch voor notelaar zou gaan raad ik je aan te zoeken naar een meubel met horizontale tekening, dat gaat sowieso véél mooier staan dan als je de tekening verticaal hebt en dus telkens afsnijdt , beetje dit versus het andere