Interieurtopic #4

Volgens mij bij sweetpetitejolie.nl, maar ze zijn op veel websites te vinden, ook bijv. op basis van een foto van je gezin. Als je zelf creatief bent kun je de poppetjes van de Hema zelf schilderen oid

5 likes

Ik heb er twee van die lichtsnoertjes met kleine lampjes ingedaan (ook van ikea) maar dat is in ieder geval geen aanrader haha. Misschien moet ik nog met plakband aan de slag ofzo, maar die lampjes zakken gewoon naar beneden en je moet het blok met batterijen bij in de stolp doen

2 likes

Ja ik heb deze!! Bevalt heel goed. De kwaliteit is echt wel prima

4 likes

Oja logisch! Goeie! Even kijken of ik dat ga doen of toch iets van een beeldje ofzo.

Meanwhile werd ik door mijn eigen post weer geïrriteerd door de lichtsnoeren in de stolp haha en heb ik daar net wat anders mee bedacht. Door de weerkaatsing lekker slechte foto maar ik heb ze voor mijn ramen gespannen haha

3 likes

Ik heb deze ook! Maar dan de grijze met een lichte streep. Bevalt echt meer dan prima, ben heel blij dat ik er geen vermogen aan uitgegeven heb!

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Klussen in huis-topic

Wij hebben ‘m ook, nu 2 jaar (?) in de werkkamer liggen onder m’n bureau. Is nog steeds mooi en ‘wollig’, beeetje platgestampt ziet ie eruit maar niet lelijk ofzo haha

1 like

Ik heb een duurdere van karwei in deze stijl en die is gewoon binnen een halfjaar al lelijk. Ga deze ook maar eens overwegen! Welke maat is ‘ie?

3 likes

Pff… ik ben voor mijn nieuwe huis een vloer aan het uitzoeken en jeetje ik wist niet dat ik het zoo moeilijk zou vinden. Het liefst koop ik een mooie bruine, warme, houten vloer, maar ik denk dat het niet zo handig gaat zijn in mijn huis. Dus nu ben ik op zoek naar een mooi alternatief in laminaat. Maar dat lijkt bijna niet te bestaan. Het is allemaal zo kil en grijzig tegenwoordig. Mijn smaak is blijkbaar niet echt meer in de mode geloof ik haha.
Heeft iemand de gouden tip voor mij? Dus laminaat met de look van plaatje hieronder.

5 likes

Ik heb deze recent gekocht en ben er erg blij mee. Was makkelijk te leggen en niet zo’n typische laminaatkleur vind ik. Bij de Gamma kun in de winkel ook staaltjes kopen trouwens, vind ik altijd wel prettig om even thuis te bekijken hoe de kleur is.

3 likes

Die ziet er idd best oké uit en die was ik nog niet tegengekomen op internet. Heb je toevallig een foto van je eigen vloer?
Ga ik binnenkort even langs de gamma.
Dankjewel!

2 likes

Ik heb laminaat van karwei dat ook wel redelijk gelig is qua ondertoon:

3 likes

Haha daar ben ik zelfs al geweest en daar hadden ze niet wat ik zocht. En ze hebben echt veel.

2 likes

Nog niet af, maar op deze foto zie je het beste de vloer. In het echt lijken de planken wel breder. Ik heb een hele zoektocht erop zitten, want houten vloer had ook mijn voorkeur dus ben benieuwd wat het bij jou gaat worden!

Edit: nog even een foto met een wat warmere kleur op de muur!

10 likes

Dankjewel. Ziet er wel mooi uit zeg! Haha en die kleur heb ik nu ook op de muur en wil ik ook weer in het nieuwe huis ergens.
Ik ga zometeen langs de gamma voor een staaltje. :slight_smile:

Deze vloer wil ik ook nog gaan bekijken. Maar helaas is deze niet op veel plekken te koop en allemaal best ver weg.
https://www.meister.com/nl/producten/laminaatvloer-melango-ld-300-20-eik-bruin-6036-geen.html

4 likes

Wij hebben laminaat van quickstep en daar ben ik echt heel blij mee.
Wij hebben de kleur zacht eiken, maar je hebt ook klassiek eiken, die is iets donkerder.
Laminaat

Was wel duurder dan ander laminaat dat ik ooit had gekocht, maar ook veel mooier en betere kwaliteit.

5 likes

Ik ben heel lang op zoek geweest naar de perfecte onderzetters (de vorm of de kleur of de prijs was nooit goed) en nu maak ik ze maar gewoon zelf :heart_eyes: kleuren worden nog meer gemixed en ik heb er nog laaaang niet genoeg (pokkenwerk!!) maar toffe onderzetters worden het wel!

34 likes

Ik wilde al langere tijd een Sonos in de woonkamer, maar toen kwam ik de Symfonisk serie tegen van IKEA, wat een top geluid en de lamp is helemaal mijn smaak! En blij met m’n personeelskorting op dit soort momenten haha

29 likes

Jaaa de symfonisk is top! Ik heb twee van de eerste versie als nachtlampen haha.

3 likes

Hoe maak je dit? :grin:

2 likes