Op de een of andere manier geeft B me meer penisvibes dan A, dus kan kies ik A.
B zit hoger dus dan zie je meer.
Waarom wil je meer van deze kapotte wereld zien?
Krijg je wel regen op je muil. Dat is weer wat minder
- Bestelling plaatsen bij een of andere schimmige dropship webshop
- Een hele dag kijken naar een livestream van iemand die aan het snurken is
0 stemmers
Dat hysterische gedrag in parfumerieƫn, is een van de redenen dat ik nog niet geslaagd ben met het kopen van een parfum. Laat mij gewoon lekker rustig dingen uitproberen. Dan heb ik liever saggerijnige Zara-verkoopsters voor me.
Wat heb je liever?
- parfum- en lushdames die je niet met rust laten en je van alles willen aansmeren
- saggerijnige Zara-verkoopsters die irritant zijn bij het afrekenen en retourneren
0 stemmers
Zou je lieverā¦
- Een tand van een geliefde als ketting
- Een bot van een geliefde als sleutelhanger
0 stemmers
Dat is een unieke gedachtespinsel
Een klein melktandje van je kind aan een ketting vind ik best wel een cute idee eigenlijk
Ik dacht aan mensen met een haaientand ketting of van dat rendiergewei aan een ketting of sleutelhanger.
Wist je dat zoān tand als je m niet bewerkt verder gewoon doorgaat met vergaan? Ik had ooit zoān hanger, echt supergoor na een tijd
O echt? Bewaarde tanden (ja dat doen ouders blijkbaar) van na het wisselen zien er eigenlijk na jaren nog hetzelfde uit hiero.
Misschien ligt het ook aan de kwaliteit van het gebit dat kan natuurlijk, maar hier kon alles zo de bak in
Wij moesten ze volgens mij in een glas melk doen na het wisselen?
Oh ja dat heb ik wel eens gehoord, dat is dan vast niet gebeurd haha. Mijn kind was overal vies van dus die hoefden sowieso niet bewaard
Hier ook. En ook nog een lokje van mijn eerste baby haartjes. Dus mocht iemand ooit een voodoo pop van mij maken, de spullen liggen al klaar
Is dit iets van vroeger of doen mensen dit nu nog? Als je kinderen hebt (of een huisdier, die wisselen ook), bewaar je dan hun tanden? Of een pluk haar bij de eerste knipbeurt?
- Ja, ik bewaar tanden
- Ja, ja ik bewaar haar
- Ja, ik bewaar tanden en haar
- Nee, ik bewaar niks
- Ik bewaar iets anders en ik ga hier nu uitleggen
0 stemmers
Ik bewaar de snorharen van mijn katten, telt dat ook?
Als ik een tand zou vinden zou ik die ook zeker bewaren
Ook het velletje van hun nagels of dat niet?
Nee dat dan weer niet haha