Yves rocher was geweldig. Daar bestelde je 1 ding en kreeg je er 5 cadeautjes bij. Nu vind ik het verspilling, maar als kind
Mijn broer en ik kregen elk jaar allebei een Intertoys boek en mochten ook omcirkelen wat we echt graag van Sinterklaas wilden. Natuurlijk deed ik mijn best zoveel mogelijk te krijgen van de beste man.
Maar ik weet nog dat ik dus zoveel omcirkelde, dat in een bepaald jaar voor mij de spelregels veranderden, ik mocht alleen nog omcirkelen wat ik NIET wilde hebben
‘Mwah een beetje’ klinkt vrij onverschillig maar ‘ik ben er erg mee bezig’ klinkt ook zo intens. Ben er tijdens mijn werk niet mee bezig maar hou thuis de kranten, journaal en soms twitter wel in de gaten.
Anders; gewoon ja.
Ik lees 1 krant en kijk 1x per dag journaal. Wil op de hoogte zijn, maar beperk het bewust naar 1x per dag journaal.
Ik zat eerst 6 uur per dag op mijn telefoon om alles bij te houden (het raakt mij persoonlijk, als in ik ken veel mensen die in de regio wonen). Inmiddels ben ik gestopt met alle nieuwssites volgen en heb ook veel mensen ontvolgd/ of op stil gezet (afhankelijk van de content die ze deelden) op instagram. Het is allemaal gewoon echt heel erg triggering.
Heb je een familielid/vriend/collega/kennis o.i.d. met een wapenvergunning?
- Ja heeft die persoon voor z’n werk
- Ja heeft die voor z’n hobby
- Nee niet dat ik weet
- Nee zeker niet
- Ja heeft die om een andere reden
0 stemmers
Stel dat deze (hypothetische) persoon z’n vergunning moet verlengen en hiervoor referenten nodig heeft, zou je dit dan willen doen? Je kent die persoon goed en vermoedt geen psychische problemen.
- Ja hoor
- Twijfel, alleen in sommige gevallen
- Nee nooit
0 stemmers
Heb je weleens geschoten met een echt vuurwapen?
- Ja, op een schietbaan
- Ja, ergens anders (vertel)
- Nee nog nooit
0 stemmers
Ik ken iemand die bij de marechaussee zit maar weet eigenlijk niet of je dan standaard een wapenvergunning hebt of dat dat nog weer van je functie/rang oid afhangt
Verder dan een luchtbuks kom ik niet. Al lijkt het mij wel leuk om een keer te schieten met een pistool op een schietbaan. Gewoon om eens te ervaren. Waarschijnlijk 1x maar nooit weer
Ik heb op vakantie meerdere malen mogen schieten op een baan met veel verschillende wapens. Wel echt een leuke ervaring, maar ik kan me niet voorstellen dat je daarmee rond kan lopen in amerika
Ja ik haat eigenlijk wapens en schietbanen ook, maar ik heb dit een keer gedaan en ik vond het echt fucking geweldig
Dus ik zou zeggen doe het gewoon nooit haha
Weet eigenlijk niet eens meer of het wel een schietbaan was. We waren 12 en het was op schoolreis naar Suffolk. Eigenlijk echt een unhinged activiteit voor brugklassers.
De vergunning was een jachtvergunning, dus hij had wel speciale jachtwapens in huis. Maar niet een volledige wapenvergunning.
@Evenveel Ik vond het echt vreselijk, voor mij een eens en nooit weer ervaring.
Echt niet zo spannend. Een keer met een soort jachtgeweer van een vriend geschoten in een verlaten veld in het buitenland, waar dat niet ongewoon is. Was niet mijn ding.
Kleiduiven schieten haha
Ik heb een keer met een ak-23 geschoten toen ik voor mn studie in Amerika was. Was echt heftig, nooit weer.
Ik heb in Amerika op de schietbaan geschoten. Van te voren mocht je dan ook nog met wapens op de foto. Ik heb echt helemaal niks met wapens, maar het geeft toch wel even een ‘kick’ als je ineens met een dik geweer of een roze glitter pistool staat. Het schieten zelf vond ik nog het minst leuk
Zit jij voor je gevoel vast in de rat race
- Ja
- Nee
0 stemmers
Denk je dat je daar zelf invloed op hebt?
- Ja
- Nee
0 stemmers