Godsamme ik wil dit!
Geloof me, dit wil je niet Echt lillek in t echt
Voor die prijs toch sowieso? Maar waarom is dit zo goedkoop?
De mensen die op Charleroi gestemd hebben, zijn jullie daar al geweest?
Wie zou jij eerder aanspreken als het echt moest?
- Gio
- Enzo
0 stemmers
Nou, heel gemeen, maar ik vind Gio dus zo’n irritant hoofd hebben. En ik denk dat die Enzo ergens nog wel wat humor in zn knol heeft hi ha ho. Maar lijkt me minder erg. Die ouders van die gio die ook altijd meededen in zn sneue vlogs.
Letterlijk één van de minst gemene dingen over een vlogger die ik op dit forum heb gelezen
Nou, ik vind dat wel, ik kan zijn gezicht bijna niet aanzien, dat is wel gemeen. Dat hij een succesvolle vlogger is geworden is dan wonderbaarlijk voor mij. Enzo heeft gewoon een heel standaard hollandse witte jongen hoofd.
Ja maar dat had je niet gezegd hè hahaha
Volgens mij ben je wel in goed gezelschap
Ik zou Gio niet herkennen op straat, dus Enzo it is.
(Ik ken Gio alleen van schrijven op het forum).
Ik dacht waarom zo weinig stemmen op Gio, maar ik dacht aan lekker dansen op ‘Omlaag’
Verkeerde Gio dus.
vind het hilarisch dat het nog steeds 100% is
Ik overweeg wel een emigratie naar België om me te kunnen inschrijven voor de Mol
- Tosti met ketchup
- Tosti met curry
0 stemmers
- Frikandel speciaal met ketchup
- Frikandel speciaal met curry
0 stemmers
Edit: Ah kut, anoniem
Chocolademelk
- Warm
- Koud
- Bah
0 stemmers
Fun fact:
Ik heb een keer een brokje gehad in mn koude chocolademelk en ik dacht dat het een brokje cacao was. Dus ik zei dat tegen mn vader en die wist mij te vertellen dat het om een klein slakje ging. Mijn vader heeft een aquarium en was deze aan het schoonmaken, blijkbaar is dat ding toen in mn drinken gekomen.
Sindsdien heb ik nooit meer koude chocomelk gedronken.
Haha en dan beginnen met fun fact
Hoe komt iets uit een aquarium in jouw beker chocomel