Stel je persoonlijke vraag #48

Ja eens hoor. Het IS ook hypocriet. Maar een levend dier ineens afslachten is toch een stap verder, wat dus 9 v/10 mensen niet willen zien. Heb vroeger wel gehoord dat je een kreeft beter eerst, als je het dan zielig vindt, eerst in slaap kan brengen voordat je hem in kokend water doet. En jaaaaaren later, vorig jaar, zag ik dat precies weer op zo’n tiktok kanaal voorbij komen. Het heeft toch iets lugubers. Voelde je er niks bij?

Nee de mensen die niet op niet hebben gestemd!

Maar ik lees nu pas dat in de de vraag ook staat je spaarrekening. Ik las alleen aandelen of investeringen en was verbaasd dat zoveel mensen daar zo veel geld uit haalden haha

1 like

Heb je zelf op niet gestemd op basis van dat eerste?

De niet is trouwens nog best een flinke groep.

2 likes

Ik zou normaal zeggen van niet maar heb dat dus wel gedaan.
Gio in Polen, het gekke was dat ik eerst zijn stem herkende, daarna zijn camera zag onder de arm en dan pas zag wie het was. Ik zo spontaan oh huh hoi ?? Alsof we elkaar kenden aaahaha echt gênant nu ik terugdenk. Zijn vriendin was erg aardig! En Gio was ook aardig, ik vertelde dat mijn vriend en ik cocktails wilden drinken en hij begon heel uitgebreid tips te geven. En nog iets over Polen gepraat.
Maar ja daarna noemde hij me dame op youtube dus voel me nu wel echt bejaard.
Mijn vriend vroeg later ook of dat mijn studiegenoten waren want hij vond Gio net zoveel praten als een pabo student.

8 likes

Ken jij de podcast van Bobby Lee en Andrew Santino?

• Nee
  • Ja wel eens van gehoord
  • Ja en dat luister
  • Ja maar vind ik stom en luister ik niet

0 stemmers

Ik luister het vaak onder de douche en ze zijn zoooo kinderachtig (2 caberatiers uit de VS van iets van 45 en 50 jaar ofzo). Moet me echt schamen.

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Je moet kiezen-topic #2

Nee vond het alleen een beetje eng. Dacht als ieh mij maar niet ineens knijpt hahah.

1 like

Oh weer verkeerd gelezen, sorry!

Ik heb (had) op niet gestemd omdat ik dacht alleen groei op spaarrekening door aandelen of investeringen
Maar zelf sparen op m’n spaarrekening doe ik wel.

Love Bobby Lee. Maar ik ken het alleen van snippets die ik op social media tegenkom.

3 likes

heb jij een paar leren bruine veterlaarsjes? zie voorbeeld

• ja
  • nee

0 stemmers

zo ja, waarom?

• weet ik eigenlijk ook niet

0 stemmers

3 likes

ik vind dit (de laarsjes) namelijk echt de vrouwelijke jeroenschoen

45 likes

Maar sommige jeroenen hebben beide varianten

2 likes

Rob Geus schoen!

11 likes

herten verliezen hun gewei dus dat zou me niet boeien. maar jagen als hobby vind ik echt een red flag. hoezo vind je dieren doodmaken leuk wtf

2 likes

Die geweien die opgehangen worden door jagers, zitten nog vast aan de schedel toch

4 likes

Meestal is het met kop en al

Omfg dit zijn misschien wel de lelijkste mannenschoenen ooit.

2 likes

Haha weet zeker dat elk hertengewei die aan de muur hangt mensen niet toevallig ergens hebben gevonden omdat dat gewei toevallig voor hun neus lag. Wel fascinerend, zag het een keer op een filmpje, ze schudden dat hele gewei ineens van zich af wtf!

3 likes

en @Jumpsuit oh gadverdamme ja dan is het kut natuurlijk. ik blijf zo ver mogelijk bij zulke mensen uit de buurt dus geen idee wat zij hebben hangen

2 likes