Ik zou echt not amused zijn als rollen omgedraaid waren (ik geen paspoort) en mn partner daarom maar blijft met de kinderen š«”
Kinderen mogen naar schoonfamilie maar hij mag wel bij mij blijven
Wat is je alternatief dan? Met zijn allen blijven en ten onder gaan?
Nee ze zegt toch juist dat haar partner moet gaan. Ze wil niet dat hij blijft.
Ah ik las verkeerd!
Elke dag
- Maximaal 1500 stappen mogen zetten
- Minimaal 12000 stappen moeten zetten
0 stemmers
Maximaal 1500 zou ik meer een opgave vinden dan 12000
Inderdaad, dan moet ik de hele dag op de bank zitten denk ik. Ik zit nu vaak makkelijk op 12.000 per dag.
haha ja dan moet je je stappen gaan tellen als je een boodschap gaat doen, niet te doen lijkt mij
Maar elke dag 12.000 vind ik echt enorm veel. Dan kun je dus ook nooit een dag ziek in bed liggen. Dan loop ik liever maar weinig en alle afstanden die niet met de auto of ov kunnen op de fiets.
Ja het is ook veel (om inderdaad Ʃcht elke dag te doen, ook als je ziek bent oid) maar 1500 is echt heel weinig! Ik denk dat ik echt heel ongelukkig zou worden van Max 1500 stappen per dag. Ik heb meer dan een jaar teruggescrolld en ben 1 dag tegengekomen waarin ik minder dan 1500 stappen heb gezet (5 december 2023, 1020 stappen). Terwijl ik ook wel eens een dag echt vrijwel niets uitvoer? Denk dat ik er vaak met alleen al door het huis lopen en 800x plassen wel kom
Ja ben het met je eens hoor, ben nog niet eens buiten geweest en ik zit nu op 1743 stappen. Maar elke elke dag 12.000 stappen nee echt veel te veel. Ik kan dat me niet eens voorstellen lijkt me de hel op aarde.
Maar ik ben echt bijna nooit ziek, dus dat zou die ene dag heel kut zijn maar die andere 364 dagen heb ik meer last van die 1500.
Maar dat mag dus dan niet volgens de regels toch haha. Of neem ik het nu wel heel serieus. Ik zou veel vaker falen in het niet halen van 12.000 stappen op een dag dan minimaal 1500 stappen. Dan ga ik mezelf wel op zoān automatisch ding voortbewegen, geen idee meer hoe het heet, was een aantal jaren geleden hip.
Toen ik in de efteling was en de hele dag heel veel had gelopen zat ik alsnog maar op 16.000 nogwat. Maar ik hoorde ook dat veel stappentellers heel slecht tellen.
Maar als je geen kantoorbaan hebt dan is 12.000 stappen toch gewoon heel haalbaar. Op de dagen dat ik werk tik ik veel meer aan dan dat en als ik de hele dag thuis ben haal ik dat niet per se maar dan tik ik wel alsnog de 10.000 aan en ik ga daar niet speciaal rondjes voor lopen of zo. Gewoon de normale dingen af en toe even opstaan om mijn benen te strekken, glas te pakken, naar de supermarkt, schoonmaken, dansen met oortjes in etc. Tenzij ik echt de hele dag alleen op de bank hang/bed hang omdat ik doodziek ben beweeg ik elk uur toch wel een beetje.
10.000 stappen halen terwijl je vrijwel de hele dag thuis bent?
Ja, dat lukt mij echt nooit hoor hahah. Als ik een hele dag thuis ben (bijvoorbeeld thuis werk) dan zit ik met een beetje geluk aan 2000 stappen. Dan ga ik nog wel de deur uit om te wandelen, maar ik kom echt niet met gemak aan 10k stappen als ik thuis ben.
Ik weet dat dat niet de standaard is maar mij lukt dat wel want elke uur sta ik toch wel even op (edit: niet bewust). Het ging mij meer om als je geen kantoorbaan hebt (of een ander zittend beroep) dat je dan tijdens je werkdagen vrij gemakkelijk de 12.000 zou moeten kunnen aantikken. Ik beweeg thuis minder dan op mijn werk.
En @FrozenFlame ik zeg specifiek geen kantoorbaan als je thuis kan werken met je werk dan heb je toch gewoon een zittend beroep (misschien niet in een kantoor) maar wel zittend
Ik had het verkeerd gelezen inderdaad. Al zet ik op een dag thuis, wat geen werkdag is, ook zeker geen 10k stappen. Maar goed, ik ben ook een luie hond haha dat zal ik niet ontkennen.
Liever:
- Op vrijdag vrij
- Op maandag vrij
0 stemmers
Ik ben op maandag vrij, geen zeurende collegaās dat maandag zo kut is en vrijdag werken is de fijnste dag van de week.