Ja, sinds nu! Zo blij mee
Jouw huis!!! en je tv kast vooral. En bovenal je kat natuurlijk
Het gaat weer helemaal goed met haar
Duurde een paar dagen, maar inmiddels probeert ze alweer het eten van mijn bord te nakken. Super opgelucht! Nu hopen dat het nooit meer voorkomt.
Hahaha ik lig er nu hetzelfde bij naar hetzelfde programma te kijken. Wat een show zeg.
Voor mensen die het niet (her)kennen: the secret live of mormon wives
Ik vind het echt geweldig, ben nu bij afl 5 en wil vanavond graag weer in dezelfde houding de rest afkijken!
Over een week kunnen we eindelijk ons kitten ophalen. Hij is dan ruim 3 maanden. Omdat hij de kleinste van het nest is, hebben we hem langer bij zân moeder gelaten. Hij is letterlijk de helft van zân broertje qua formaat en gewicht. Ook mag hij als enige nog bij mama drinken. Ons huid is al weken kitten-proof. We hebben er zoveel zin in!
Nogmaals dankjewel voor je tip, na een paar dagen die vezels ging het eigenlijk al beter! Doe nu elke dag een puntje van een theelepel door het natvoer, geen diarree meer sindsdien dus echt topspul
Onze kat (gecastreerd) verspreid wanneer hij de kattenbak heeft bezocht kleine beetjes urine door de kamer en veegt hier vervolgens met zijn pootje(s) doorheen.
Iemand die dit kan verklaren en weet wat we hier aan kunnen doen?
Urine is al onderzocht, hier kwam niets bijzonders uit naar voren.
We hebben twee oude houten stoeltjes buiten staan en de katten zijn er dol op. Zitten regelmatig beide op hun eigen stoel. En vinden de andere tuinstoelen maar niets.
Wat een lieve foto!
ĂĂ©n van mân katten is weg we wonen sinds ongeveer een half jaar in een huis waar ze naar buiten mogen en ze gaan nooit suuuuuuper ver en gisteravond in bed lagen we van âhmmm heb jij kat x nog gezien de afgelopen paar uur?â, allebei niet dus oh shit die zal wel buiten zijn. Maar hij zat niet voor de deur en hij kwam niet toen we hem riepen en nu werd ik wakker om 6 uur en hij is er nog steeds niet
mehhhh ik wil gewoon dat ie thuis komt!!!
Ahw wat rot zeg
Altijd even de garage etc checken of vragen of mensen in de buurt dat willrn doen. Gebeurd nog vask genoeg dat ze ergens naar binnen gaan
Als je een kattenbak hebt kan je die buitenzetten vanwege de geur
Mijn kat heeft vanaf dat ik hem heb een mandje en hij sabbelt en kneedt op een bepaald stuk daarin nog elke dag, is echt een beetje zân speen voor babyâs zeg maar haha. Na 6,5 jaar heeft dat mandje zân beste tijd gehad, de onderkant is helemaal kapot en heb ik nu aan elkaar geplakt met ducttape want ik kan het echt niet over mn hart verkrijgen om het hele mandje weg te gooien. Mijn vriend vindt me echt debiel want âkoop gewoon een nieuwe, boeieâ, maar dat is toch zielig? Je gooit toch niet de favoriete knuffel van je kind weg omdat zân poot eraf valt đ„č
Ik zit in de trein naar huis na 3 weken vakantie en ben zo blij om mijn kat weer te kunnen knuffelen!
Edit: hij was weer zo blij, helemaal schor miauwen en kwijlen haha, mijn knuffel
Het doet me onwijs veel pijn dat een van mijn katten aan het aftakelen is. Ze zondert zich veel meer af. Heeft geregeld ongelukjes. Zit vaak maar aan 1 kan van de bank. Ander gedrag dan normaal. Ze is al 16.5 jaar dus ook logisch, maar doet zoveel pijn.
Ik zie op dit moment nog niet een rede om in te laten slapen. Maar dat gaat wel eens komen.
Ik ga zo voor 1 week op vakantie en gelukkig een hele lieve oppas. Maar damn dit doet pijn.
We hebben net ons Miepje opgehaald. Hij heeft al een plasje op de kattenbak gedaan en gegeten. Ook springt hij al bij ons op de bank. Ben zo blij met dit kleine pluizenbolletje!
Edit: hij ligt as we speak onder mân kin te slapen.
Ik heb net zo hard gehuild. Onze kat is nog steeds niet terecht. Ben er vannacht om 02:00 uit geweest om te zoeken en net van 6:30 tot 8:30 ook gezocht Maarja⊠hij kan echt overal zijn. Ik maak mij zoân zorgen.
HĂ© wat rot! Waarschijnlijk overbodige vragen maar heb je hem al aangemeld via zân chip als vermist en wij hebben toen onze kat kwijt was bij omwonende huizen een briefje in de bus gedaan met foto, omschrijving en verzoek om even in de schuren etc te kijken met telefoonnummer. De kat bleek uiteindelijk bij iemand op zolder te zitten drie dagen later en toen konden we haar daar ophalen.