Kobo plus aanraders

Oh ja die zijn leuk!!

Dragan duma is ook erg fijn leesvoer

1 like

Ik heb het laatste deel van de serie ook uit, mis het nu al :frowning:

Ben begonnen in De Glazen Troon maar moet wel echt inkomen, merk ik. Ook omdat in de Nederlandse vertaling veel uitroeptekens worden gebruikt waar het niet per se hoeft, dat vind ik geen fijne schrijfstijl voor in een boek.

Maar moest in t eerste deel van Doorns en Rozen ook zooooo erg inkomen, vond de eerste helft echt super langdradig eigenlijk.

Even doorbijten dus!

Ik heb de trilogie van Jennifer Donnelly echt in één ruk uitgelezen. Romans met boeiende historische achtergronden, serieuze thema’s en een beetje misdaad
De theeroos, De winterroos en De wilde roos. Klinkt cheesy maar dat waren ze achteraf juist niet!

Eilandliefde vond ik best grappig maar abrupt einde.
Het vlindereiland vond ik goed

Verder nog op mijn leeslijstje:

  • de bakbijbel
  • elementaire gewoontes
  • echte vrouwen krijgen een kind
  • het zero waste project
  • zondagskind

Ik had voor mijn dochter de magische apotheek gedownload, maar vond hem zelf ook erg leuk!

En ik heb in mijn vakantie de trilogie nachtuilen gelezen. Top!

Ook een tip voor russische sprookjes/saga’s
“ de beer en de nachtegaal” en het tweede deel “het meisje in de toren”
Deel 3 de winter van de heks is nog niet op kobo plus

1 like

Net de magische apotheek uit, inderdaad erg leuk, stond al lang op m’n leeslijst! Nu begonnen aan de beer en de nagtegaal. Ben benieuwd of dat mijn smaak is.

1 like

Ik ben benieuwd!!

Ontworteld en zilvergaren zijn dan ook mooie boeken om te lezen

1 like

ik leen graag e-books van de bibliotheek. Ze hebben bijvoorbeeld De Cyclus Strategie nu en nog wel een paar goeie. Als iemand daar nog tips van heeft houd ik me aanbevolen!

afbeelding

Oh wat was deze trilogie fijn om te lezen.
Sprookjes uit het oude Rusland, het begint bij vasja als jong meisje en eindigt bij een slagveld.

5 likes

Wat een mooie kaften ook, je zou ze er bijna om in fysieke vorm willen hebben :heart_eyes:

Daarom ging ik het eerste boek ook lezen. Kaften zijn bij mij erg belangrijk

Ik heb ze alleen niet op papier gekocht… :face_with_hand_over_mouth:

Door jouw post heb ik kobo plus weer geactiveerd! Eerder stond alleen het eerste deel er nog maar op.
Ik zag dat het fantasy aanbod sowieso is uitgebreid. Ik heb nu caraval 1 tm 3 van Stephanie Garber gedownload maar ik zag dat van Jay Kristoff en Victoria Schwab nu ook boeken beschikbaar zijn! Ik heb veel tips opgeslagen vanuit het algemene boekentopic, dus ik ben blij dat ik ze gemakkelijk kan lezen :grin:

Daar ga ik ook eens naar kijken!

Heeft iemand ook het luisterabonnement van Kobo? Ik vraag me af welke boeken je dan kan luisteren maar kan het niet echt vinden, of zijn alle luisterboeken inclusief?

Leek me wel fijn om meer te gaan wandelen met een luisterboek aan.

Soms is een boek enkel als luisterboek beschikbaar, soms enkel als e-book en soms allebei :slight_smile:

Even dit topic weer leven in blazen! Met dit weer is het zo chili om te lezen onder een dekentje! Ik zelf heb de afgelopen week de eerste twee boeken van de Bridgerton serie gelezen (heb geen Netflix). Ben nu aan het derde deel begonnen, maar vind het nu wel voorspelbaar worden.

Iemand nog nieuwe aanraders?

2 likes

Wat voor genres vind je leuk? Ik heb een stralende toekomst gelezen en die was echt prachtig.

Daar ga ik eens naar kijken! Ik zoek nu voornamelijk iets diepgaandere boeken dan ‘vrouw wordt verliefd op onbereikbare man en uiteindelijk komen ze samen’. Mag dus ook bijvoorbeeld een thriller of fantasy oid zijn!

Dan:
Een stralende toekomst, het vogelhuis, nevermoor, boeken van lars kepler en kronieken van de onderwereld.
(echt heel verschillende boeken zijn dit)

1 like

Ik heb geen Kobo plus maar thrillers van Robert Bryndza en Steve Cavanaugh zijn aanraders! Serie Q van Jussi Adler Olsen ook.

1 like

Ik vond de boekbinder erg leuk! Ik heb ook net de serie van caraval uit, leest heerlijk weg, is fantasy maar wel met vrouw en onbereikbare man haha

3 likes