Kopen zonder kijken

Ik zie eigenlijk echt het probleem van een kind in die kast laten slapen niet. Zou de kast dan anders indelen, maar er was ruimte zat. Daar wordt het kind niet minder van hoor.

11 likes

Ik vind het gewoon een gek idee om een slapend kind zo weg te stouwen? Het is niet dat er geen ruimte is in de slaapkamer? En de opmerking “als ouders dan even rust willen” insinueert wel dat ze ook een huilend kind zo weg zou zetten vind ik.

Edit: Maargoed ik heb nog geen kinderen dus maybe denk ik er later anders over

Mwa vind ik vrij veel aannames. Het is een ruime kast in een huis dat eigenlijk al tegen te klein voor het gezin aan zit. Dat je die wieg niet in die kast duwt snap ik, dat je die kast overweegt als potentiële slaapkamer (wat Roos suggereerde) vind ik alleen maar logisch.

Ah dan hebben we het denk ik anders geïnterpreteerd? Als je de kast ombouwt en de kasten eruit haalt en er een babykamer van maakt, prima natuurlijk. Ik vond het zelf overkomen alsof ze de baby inderdaad in de kast zou “opbergen” onder t mom ff rust of lekker weggewerkt. Maar zou de aflevering nog eens moeten kijken om te horen wat ze precíes zegt, maar zo kwam t op mij over/zo heb ik t onthouden.

3 likes

Wat is dan het verschil met een eigen kamer waar een deur dichtgaat, dan heb je een kind toch op dezelfde manier ‘weggewerkt’?
Ik zou het zelf ook niet doen, maar meer omdat ik bang zou zijn dat de baby niet genoeg zuurstof zou hebben :sweat_smile:

1 like

Uhm tja, ik vind het gewoon een beetje oneerbiedig overkomen, alsof t een meubelstuk is… in de kledingkast of in de kast onder de trap. Daar leg je je kind toch niet?

4 likes

Ik interpreteerde even rust als even tijd met zn tweeën aka seks hahahah

10 likes

Oké maar waarom kan je een baby niet in een kast leggen?
Alsof die baby daar wat van merkt.
I

1 like

Maar kennelijk ben ik de enige, haha. Prima, iedereen mag z’n kind opbergen waar die wil maar ik zou t zelf niet in de kast leggen.

2 likes

Ik werd wel eens in het bad neergelegd als er andere loges in huis waren. Daar heb ik niks geks aan over gehouden behalve hele grappige foto’s
Ik vind dat ook altijd zo bizar dat voor mensen de babykamer het eerste is wat ze aan willen pakken want belangrijk.
Maargoed ik ben een kinderhater en zou er nooit zelf een maken dus ik begrijp daar niks van.

4 likes

Je bent niet de enige, ik vind het ook raar🤷‍♀️

Er doet een kennis mee aan het programma, ben heel benieuwd hoe die aflevering gaat zijn en hoe zij overkomen

2 likes

Ik hoorde trouwens via via dat er ook een alleenstaande moeder meedoet (ik denk alleen pas volgend seizoen want die had begin dit jaar getekend dacht ik en deze stellen wel een stuk eerder heb ik het idee). Echt leuk dat ze nu ook singles mee laten doen.

2 likes

Ik vond het best een leuke ‘oplossing’ met dat wiegje in die inloopkast. Kan toch prima?
Alleen ligt een baby maar een aantal maanden in zo’n wiegje, daarna heb je er niets meer aan. En dan?

Vond het ook bijzonder dat ze amper plek hebben voor de bestaande kinderen, daarover klagen, en dan toch nog een keer zwanger worden. Misschien gaat de oudste snel uit huis.

2 likes

Ik vroeg me ook wel af of die oudsten niet ook om de week (of whatever) ergens anders zijn? Als in, co ouderschap. Dus dat die kamers maar voor de helft vd tijd bezet zijn? Dat scheelt qua leefruimte in een huis wel de helft vd tijd natuurlijk

2 likes

Waar is de baby dan heen?

1 like

In de kast denk ik?

Nee, dat vroeg ik mij ook af!

5 likes

Hoop het voor hem.

6 likes

Die moeder en dochter in de Vlaamse versie :sob: wat een irritant stel ook weer. Ondankbaar AF

2 likes

Afl 4 Wauw, echt letterlijk mijn droomappartement geworden. Het leek ook zoveel groter na de verbouwing en leuk om te zien dat ze zo dankbaar waren

12 likes

Ja ik vind ze ook zo verwend en totaal niet van deze wereld. Keuken verplaatsen betekent niet alleen uw kasten verzetten ahah.
En het huis van Taila en Jayda is zo mooi geworden.

3 likes