Lifehacks

Ik ben ook een elastiekjes bewaarder, maar gebruik eigenlijk ook altijd zo’n clipjes!
De plakstrips die op zo’n ‘hersluitbare’ verpakking zitten vind ik echt volkomen nutteloos… Plakken bij mij voor geen meter.

Dit is echt slim, ga op zoek hiernaar. Dit wil ik ook

Mijne komt van de Action. Maar volgens mij zijn ze op veel plekken te koop.

Ik heb een duikbrilletje in de keukenla speciaal hiervoor

1 like

Ik heb deze ook al jarenlang in huis maar ik snap nooit hoe ze werken?! Ik voel me echt een kneus maar t lukt me nooit om ze te gebruiken hahaha

1 like

Wow.

Oke. Dit maakt het echt helemaal duidelijk. Ik vouwde de bovenkant van de zak naar beneden, en probeerde het dan vaste te clippen aan het gedeelte helemaal bovenaan. Heb nooit bedacht dat het zo moest hahaha, dit gaat m’n leven veranderen.

24 likes

Ossengalzeep voor alle soorten vlekken.

5 likes

Mijn redder in nood is dat. Werkt zo goed!

1 like

Hahaha ik had gewoon in m’n hoofd dat het onpraktische dingen waren. Ik dacht dat iedereen ze onhandig vond en ze alleen te gebruiken waren bij zakjes die exact even breed als de knijper zelf waren zeg maar. Ik gebruikte ze om zakjes bakpoeder of vanillesuiker dicht te doen :frowning:

5 likes

Heb je daar een foto van? Lijkt me een grappig gezicht

1 like

Je mes natmaken voor je gaat snijden helpt ook!

Jazeker.

21 likes

Deze methode klinkt misschien wel erger dan de kwaal

30 likes

Als je geen geluid wil maken met het laten van een scheet, moet je je billen iets uit elkaar halen (klinkt misschien raar, maar het werkt en het is echt chill als je een opgeblazen gevoel hebt maar geen geluid wil maken)

12 likes

Jep, guilty! Hahaha

Als je ooit in de trein bent, WiFi wilt maar dat schermpje maar niet komt moet je naar http://www.nstrein.ns.nl/ gaan

15 likes

Haha oh man, ik had precies hetzelfde. Daarom gebruik ik altijd wasknijpers omdat ik die dan nog praktischer vond. Nooit bedacht…

2 likes

Haha gelukkig was ik niet de enige. Ik had ook precies hetzelfde, vond wasknijpers veel handiger hahaha

1 like

De dekbedtruc werkt altijd goed bij mij. Nooit meer gedoe met de deken in de hoes schudden.
https://www.youtube.com/watch?v=c1IzS2oBBN0

1 like

Omg als dit werkt hè :open_mouth: haat bed opmaken zo erg

1 like