MastercheFF

Ik heb dit net gemaakt met pure chocolade met stukjes candy cane van Tony’s. Megaaa lekker!

3 likes

Doot dit bericht lees en zie ik weer alle foto’s over de sneeuw en dit was zo’n leuke periode! Sowieso al die foto’s van die gezichtsafdrukken in de sneeuw, maar ook dat na een jaar van alleen maar corona corona corona iedereen even met wat anders bezig was!

5 likes

Ik denk dat je een deegschraper bedoelt? Worden ook wel eens deegsnijders genoemd, en in het Engels bench scrapers

1 like

Ik heb op het forum een keer een tip gelezen over tofu klaarmaken in de oven maar kan het niet meer terugvinden, weet iemand het nog? Niet langer dan een paar maanden terug. Als ik zoek op tofu kan ik het niet vinden

1 like

Deze post van @Kurisu misschien?

Edit: oh sorry, zie nu dat je max een paar maanden terug zegt, dan is dit 'm niet :sweat_smile:

2 likes

Ik heb het gevonden! Het was een link naar Noracooks vegan butter tofu gepost door grace

1 like

Dit was idd heel lekker! Ik heb dat bij elke chocolademelk dat er een vlies op komt. Dat vind ik niet echt lekker.

Heeft iemand hier toevallig het beste recept voor gehaktballen (met jus)?

2 likes

Geweldig, precies wat ik zoek :star_struck: dankjewel

3 likes

Bij mijn favo culi podcast wat schaft de podcast hebben ze er een hele afleving over gemaakt. Komt ook het recept van de librije in voor:
Podcast 16: Gehaktballen - Wat Schaft de Podcast

4 likes

Haha wat leuk, thanks! Ik ga 'm luisteren

2 likes

Ik moet voor eindejaar drie hapjes maken om mee te brengen. Hebben jullie ideeën, liefst iets dat niet al te veel tijd in beslag neemt.

Gougerès!

2 likes

Flatbread met zelfgemaakte dips zoals baba ganoush en/of zoiets? Altijd lekker (maar misschien niet heel fancy)

4 likes

wat vinden jullie chill voor bij bibimbap of ‘rijst in een kom met koreaans/japanse shit’?

ik doe vaak paksoi uit de pan met veel knoflook en soja, kim chi uiteraard, enokki gebakken met sesamolie - die ik net vervangen heb voor beukenzwammen met knoflook en kewpie sesam mayo, en een eitje.
en bosui.

3 likes

vind iets van sprouts ook altijd wel lekker (geen spruitjes maar kan niet op het nl woord komen hahah)

3 likes

Kiemgroenten!

2 likes

ohja!!! dat bedoelde ik

1 like

Chili crisp, geroosterde bloemkool, edamame boontjes, bimi.

1 like

Geraspte wortel, paddenstoelen idd en kimchi

1 like