Modetopic #3

Dilling

2 likes

Ik ben op zoek naar skims longsleeve dupes. Ik weet dat h&m ze heeft maar die zijn al weken uitverkocht :frowning:

2 likes

Weekday!

Teym!

4 likes

Colorful standard

2 likes

Er is hier ook een Duurzame modetopic! Maar ik kijk zelf altijd als ik een specifiek kledingstuk zoek of When Sara smiles er een brand guide over heeft geschreven. Dan zie je alle tips op een rijtje.

6 likes

Heeft hier iemand toevallig de tall broeken/jeans van Wildflowerclub al eens geprobeerd? Sta op het punt te bestellen, maar ik wil wel kwaliteit. Ik pas gewoon niets qua lengte in de stad helaas.

3 likes

Honest Basics

4 likes

Ja! Dit is ideaal :blush:

3 likes

Iemand hier heeft ze wel geprobeerd, weet alleen even niet wie dus zou je moeten opzoeken.

3 likes

Volgens mij @Stofdoek?

2 likes

Heeft iemand hier wel eens een souffle trui of cardigan van uniqlo gehad? Het gaat om deze:

De stof voelt heeel lekker zacht maar ook alsof hij heel snel zal pillen :sweat_smile: Ik ben dus wel benieuwd of deze wel lang mooi blijft.

3 likes

Toevallig vandaag gekocht! Maar nog niet echt ervaring mee dus :joy:

2 likes

Ja, ik! Zowel een pantalon als jeans en vind ze beide mega fijn. De jeans is heel stretchy, ik heb ‘m zelf maar kort kunnen dragen ivm mijn zwangerschap dus durf je niet te vertellen hoe lang deze mooi blijft… zit wel echt heerlijk.

Ik heb ze zelf ingekort want ben niet mega lang, maar broeken in de winkels kwamen niet tot de grond met schoenen aan. Dus ze zijn wel echt lang!

& @Salty

6 likes

Ben hier wel benieuwd naar inderdaad. Zag op TikTok wat filmpjes voorbij komen, maar volgens mij ook veel gesponsord dus over de kwaliteit durf ik niets te zeggen. Ik heb zelf ook lange benen en slaag in fysieke winkels tegenwoordig nog wel eens bij de C&A, de rest van de winkels is of te kort of na 1 keer wassen alsnog te kort :joy:

1 like

Weet iemand waar ze deze verkopen? (Jasje)

3 likes

@Bergson ja ik heb een zwarte pantalon! Een prima broek, lang genoeg ook! Wel echt een polyester stof dus qua kwaliteit is het niet echt bijzonder, ik heb liever wat minder glimmende/dunne stofjes maar met mijn lengte heb ik niet echt de luxe om veel eisen te stellen eigenlijk.

2 likes

Echt jammer en vervelend dat er gewoon geen extra lange broeken in de winkels hangen. Ik heb momenteel ook maar 1 broek op goede lengte waar ik het mee moet doen. Verder ben ik erg blij met de blote enkels trend van de afgelopen jaren. :’)

Thanks iedereen voor de reacties. Ik denk dat ik morgen twee ga proberen te bestellen.

2 likes

Ja herkenbaar! Lastige is dat ik op een best wel formeel kantoor werk waarbij blote enkels (überhaupt casual spijkerbroeken) niet echt de bedoeling zijn. Daarvoor is die pantalon dus top, makkelijk te combineren ook. Je kunt altijd proberen of het wat voor je is!

2 likes

Vero Moda heeft een tall collectie met een mooie pantalon! Azaline heet ie volgens mij.

2 likes