Modetopic #3

Jaaa ben benieuwd! Zie die advertentie steeds voorbij komen dus ben nieuwsgierig geworden

Heeft er iemand een tip voor een straight/beetje wijd model spijkerbroek die wel mooi aansluit bij de taille? Ik had eerst de straight jeans van Bershka gekocht maar die zit erg los bij m’n rug (ik weet dat je dat kunt laten innemen maar hij zit ook niet heel lekker, staat wel mooi). Heb de Rowe van weekday geprobeerd maar die vond ik niet zo mooi zitten. Bij Zara heb ik een straight model gepast maar die zat weer een beetje los bij het kruis, dat er zo’n plooi komt.
Iemand een tip?

Moxy straight of Echo van Dr Denim

4 likes

Volgens mij is moxy straight echt precies wat ik zoek! Thanks, ik ga hem bestellen! Hoe vind jij dat die valt?

2 likes

Vind ik lastig beoordelen, omdat ik dus alleen maar broeken draag van Dr Denim haha. Ik heb zelf maat S genomen en in andere modellen heb ik vaak maat 26 en mss soms 27 als dat je helpt.

4 likes

Beetje random vraag, maar waar kopen jullie de beste panty’s?

2 likes

Ik koop ze altijd bij de HEMA.

5 likes

De prijs maakt me inmiddels niet meer uit, als ik maar iets nieuws heb. Dus ik ga zeker een keer bij Vanilla kijken. Bedankt voor de tip! :smile:

C&A heb ik helemaal niet aan gedacht, die loop ik eigenlijk altijd voorbij nu. Dus daar ga ik zeker eens binnen kijken!

De tip van het meten voor het online shoppen is ook heel handig, ik heb mezelf eigenlijk nooit opgemeten. Misschien voorkom ik dan eindelijk 726373 online bestelde miskopen vanwege verkeerde maten

@Pythagoras oeh, die ben ik gaan volgen. Dankjewel!

@Pantalones vooral de wat stoerdere kleren voel ik me er prettig in. Ik hou van mijn nep leren jasje die ik overal op draag. Maar ik heb ook een blousje (heel simpel blauw, ooit van de Primark) die ik al 6 jaar draag waar ik me ook mezelf in voel. In de winter leef ik in grote truien en dan voel ik me ook mezelf.
Jurkjes vind ik ook altijd leuk eruit zien, alleen daarin voel ik me niet heel prettig. Maar dat komt denk ik ook door mijn omgeving. Die is gewend aan mijn “saaie kleding”, dus bij een wat specialere outfit krijg ik altijd gelijk opmerkingen (positief meestal) waardoor ik me altijd een beetje ongemakkelijk/bekeken voel. Maar ik besef me ook dat dat eventjes een periode is waarin ik doorheen moet als ik het vaker draag.

@Golden gister heb ik ook een winkelmedewerker aan het werk gezet om leuke dingen voor me op te zoeken. Alleen ik had na een tijdje het idee dat ze helemaal klaar met me was, waardoor ik nog onzekerder werd. :sweat_smile: Maar misschien was ik niet in de juiste winkel. De tip van de paspoppen ga ik zeker proberen. Zo stom, daar heb ik helemaal nooit aan gedacht.

@Blush dankjewel voor de tip! Ik sla hem op.

@Speurneus dankjewel voor de tips! Ik ga morgen, voor de derde keer deze week, winkelen bij Roetgerink. Lijkt me heel fijn dat ze alles hebben en goed advies kunnen geven.

@Virago ook weer zo stom… hier heb ik ook niet aan gedacht. Ik zoek wel eens op vinted maar dan vind ik het een nadeel dat je het niet kunt passen dus dan is de kans groot dat het een miskoop is. Maar nooit aan de kringloop gedacht. Bedankt voor de tip!

@Itsireneforyou wat ontzettend lief! :pleading_face: Ik heb via mijn dm ook een aantal berichten gehad van meiden die me willen helpen. Ik ga het allemaal even inventarissen binnenkort als er morgen bij Roetgerink niets bij zit.

@June dit vind ik ook. Ik was gister helemaal emotioneel hierdoor. Zo zo zo lief van iedereen. :heart:

@Branko nee, die ken ik niet! Maar ik ga het op mijn lijstje zetten. Bedankt voor de tip! Dat dingen vallen en verkeerde punten accentueren herken ik heel erg.

20 likes

@Daelyss @Enthusiasm ik heb een bord gemaakt. https://pin.it/7CRefyV :smile:

(Aparte post want ik mocht maar 10 taggen)

11 likes

Ohh nee, goeie. Ik had de vraag ook al in het verkeerde topic gesteld, want wist niet dat deze bestond. Ga even zoeken, dankjewel!

2 likes

Geen probleem, fijn dat er zo veel hulp is! Laat het vooral weten, ook als je gewoon even wat wil checken oid

2 likes

Ik koop altijd 4 pantys elke winter bij oroblu (20 dernier, ik heb het niet zo snel koud) gaan heel lang mee, de hele winter. Wel een investering maar Ze blijven super lang mooi en gooi ze na elke keer dragen in de was. Ik ben echt een jurkjes en rokjes mens dus draag ze ook veel!

6 likes

Succes met de zoektocht! Het komt vast goed :smiling_face_with_three_hearts:

(Op je Pinterestbord staat je voornaam, ik weet niet of je dat erg vindt?)

3 likes

Heb hem eventjes veranderd. :grimacing: Dankjewel!

5 likes

Sowieso leuk pinterest bord! Veel dingen die ik zelf ook draag en leuk vind!

1 like

Kleine tip: het kan wellicht ook helpen om op pinterest in de mid/plus size inspiration te duiken. Ik merk zelf altijd dat als ik looks bekijk op vrouwen met totaal andere maten, mijn spiegelbeeld in de winkel vaak teleurstelt omdat het er bij mij gewoon echt anders uit ziet.

9 likes

Weet iemand hier hoe het merk King Louie valt? Ik heb een prachtige jumpsuit gezien maar ik heb grote borsten en heb bij jumpsuits altijd het probleem dat het kruis te hoog zit waardoor je een cameltoe krijgt. Ik ben 1.76 zit vaak tussen een een 40 en 42 in daardoor, maar ik wil ook wel graag dat hij mooi aansluit…

Help :pleading_face:

1 like

Ik heb ook ooit een jurkje gehad en die viel eerder wat kleiner dan groter. Ik zit ook tussen 40 en 42 in en zou dan voor 42 gaan

1 like

Ah heel fijn, dank je!!

Geen ervaringen met jumpsuits, maar ook ik vind de jurkjes van King Louie klein vallen en zou eerder een maat groter gaan.

2 likes