Mooi! Welke kleur is dit?
Je kunt altijd weer nieuwe veters kopen als je spijt krijgt toch
En @KipTokTok hebben jullie tips voor een goede lamp? Ik zoek nog een nieuwe (heb nu nog de eerste van Sensationail)
Ik heb onlangs mijn sensationail lamp vervangen voor die van pink gellac en ben er mega tevreden over, je kan zelf de secondes kiezen en er past een hele hand in.
Zoek je alleen een lamp of een set?
Ik heb deze maar niet supertevreden mee: Méanail - Gellak - Kit Ruby - Gellak starterspakket - Led lamp 48w - Gelnagellak | bol.com
Kijk even in het nagellaktopic, daar word een lamp+set van de italiaanse amazon gedeeld die goed geprijsd en bevalt.
Ik heb die van PG zelf, werkt prima
Die flare wil ik in zwart als die fijn genoeg is om echt als broek te dragen. Maar deze blauwe was met korting net als de 3 andere overigens
Een nieuw matras, vanochtend binnen gekomen
Ik moet eigenlijk 72 uur wachten tot ik er op mag slapen maar ik ga het gewoon doen want anders moet ik op mijn slaapbank
Doe jezelf en je portemonnee een plezier en koop niet die van PinkGellac, die is echt véél te duur. Je koopt kwalitatief vergelijkbare lampen voor minder via AliExpress. Bijvoorbeeld deze:
https://a.aliexpress.com/_Ezb6cFZ
Prima wattage, ook een magnetische bodem, seconden zijn ook los in te stellen en er zit een sensor op. Die van PG ziet er wel leuker uit, maarja voor dat uurtje per twee weken…
En @wompie @KipTokTok @Jolie dank voor jullie tips. Ik ga nog ff rondkijken. Ik zoek alleen een lamp. Lakjes zat!
Die flared vorige week gepast in het zwart. Super mooi! Wel lang vond ik
Kut, want ik ben kort hahahaha. En laten inkorten als ze al een fortuin kosten vind ik zund…
Ohw ik hoopte dat je lang was ik ben 1.67 ongeveer.
Unfortch, 1.65 . Nouja, scheelt weer 74 euro dan
Omg ze zijn geweldig, ik heb ook een maatje 37🥹🥹 ff de site checken haha
Ik ben ook 1,65 en moet hem echt inkorten. Bij lulu zelf is het wel gratis volgens mij, maar die moet maar net in de buurt zitten
Ja was ook verbaasd hoe lekker ze meteen liepen tegenover mijn Docs!