Mommybloggers topic

Ik denk eerder zo’n cup met een hele inspirerende tekst van Martine :rofl:

6 likes

“Knap kut”
“Maak van je kut geen krabbenmand, das pas gênant”
“wel voor de poes”

33 likes

#wordsbymartine

7 likes

#wordstoliveby

Dames even offtopic. Maar ik las een maand geleden dat je naar een maand meer privileges kon krijgen zodat je meer topics kon lezen… Ik kan het bericht niet meer vinden, maar hoe kan ik dat doen?

Thanks!

Gut ik ben echt te veel beelddenker voor dit. Twinning menstruatie cups.

I’m out.

3 likes

Hahahahaha ooooo ik lees toch niet graag het woordje krab en kut in één zin, want ben echt een beelddenker.
Je kan deze cups dan overigens ook in een koele tien-tint of een warme wil-tint kopen.
En je krijgt ze dan heel duurzaam opgestuurd in een doosje met stro.

5 likes

hahah nou je cup wordt na een aantal maanden gebruik vanzelf een warme-wil tint :joy:

11 likes

Veenlijk-style

1 like

Gadverredamme :nauseated_face:

Hahaha oh sorry ik wist niet dat dit TMI was @Joejoejoe @BandiaBrigid (zit denk ik teveel in het TMI / menstruatiecup topic om dit vies te vinden :joy:)

3 likes

:joy::joy::joy::joy:

Nee alsjeblieft niet zeg!

1 like

Jelle van Wil heeft op het KDV gezegd dat “ zijn mama nog een baby wil maar papa wil dat niet”. Volgens Wil lag het iets genuanceerder…
Ze knalt dit op haar instastory en vraag mij af wat hier nu de bedoeling van is…
Dat we allemaal gaan zeggen “ jaaaaaaa nog een baby, en dan óók een meisje!” “Twinning!
En dan weer alle verhalen aanhoren hoe zo een niet-baby moeder ze is…
Heel apart om deze situatie zo uit te lichten oo insta ( vind ik althans)

15 likes

And so it begins…

@anon89918470 Heel apart inderdaad. Eerst riep ze steeds dat ze blij was dat ze uit de luiers was, en nu zie je dat het al aan het veranderen is omdat Tien een meisje krijgt.

5 likes

Zó ongebruikelijk is dat niet toch? Als de eerdere kinderen ouder en zelfstandiger worden?
En dat het begint te kriebelen als mensen om je heen (weer) zwanger raken/baby’s krijgen?
En ze heeft ook nooit gezegd dat ze zeker wist dat ze er geen meer wilde toch.

3 likes

Volgens mij is ze meermaals redelijk stellig geweest. O.a. hier zei ze dat het hoofdstuk kinderen krijgen was afgerond.

Maar een mens kan toch van mening/gevoel veranderen?

9 likes