Mommybloggerstopic #3

Ja ik ben eerlijkgezegd ook benieuwd hoe het nu met (baby) Anna gaat. Gek hoe je dan toch meeleeft met iemand die je niet persoonlijk kent.

Wie niet :biggrin:

9 likes

Ik doe niet popie jopie, ik doe niet alsof ik al jaren op het forum zit, ik ben gek op schrijven en rijmen en ik zeg/schrijf graag wat ik vind. Ik wist niet dat je eerst jaren mee moest lezen hier voordat je een gedicht mocht plaatsen. Blijkbaar valt mijn humor ook niet in de smaak. Ik zeg: smaken verschillen en je kan het niet iedereen naar de zin maken. Ik zou zeggen: stoor je er vooral niet aan en scroll gerust door naar de volgende post. Gelukkig zijn er nog heel veel andere forummers die posten, misschien met wat meer zinnige content die niet de popie jopie newbie rookie uit proberen te hangen. Mij maakt het allemaal niets uit.

37 likes

Een apart Annic topic zou al helemaal smaad en laster zijn. :X
Ik zie nu een insta story van haar waar een vraag wordt gesteld over de bloedtest en A haar antwoord begint met “ laat ik voorop stellen dat ik inhoudelijk niet betrokken ben bij mamaworden.nl, ik ben alleen één van de initiatiefnemers’.
Wáát?! Dit is stap 1 om alle schuld op Linda af te schuiven, let maar op.

Die Elizabeth Holmes is idd echt doodeng. Ze kijkt ook zo eng doordringend als ze in haar ‘rol’ zit. Ik heb eens een stukje van haar gezien dat ze tijdens opnames ineens ‘uit’ haar rol valt. Ze heeft dan ineens ook een hele andere stem. Creepy.

Anyhooo wat de andere mommy’s betreft; tja er is ook gewoon niet zoveel… Behalve baby Anna inderdaad, hopelijk is ze weer wat opgeknapt.

16 likes

Zijn er eigenlijk nog leuke bloggers die nog enigzins actief schrijven ? Mn blogrondje wordt steeds korter en eindigt hier haha, en vind het toch wel jammer. Heb geen hele hoge eisen, wil niet alleen maar spon/reclame lezen en liefst een beetje fatsoenlijke opmaak/foto’s en teksten… en hoeft ook niet per se een mommyblogger te zijn :innocent:

1 like

Ik weet niet of ik moet kotsen door die complete zak chips die ik net af, het feit dat m’n uni begeleider ronduit… ruk is.
Of dat het de om te kotsen stories van vriendin A zijn.
But I need a bakje. Emmer. Was teil

5 likes

Zondag op canvas las ik een paar posts hierboven. Ook in nederland te zien op tv :). Ben erg benieuwd, ga wel kijken!

1 like

Ja echt. Ik zit ook stomverbaasd te lezen.
Alleen die caption onder haar laatste foto al.
Echt. Geef me een teil.

3 likes

Wow wat is Rachel (huismuts) hier anders. Ook best grappig om haar mening van toen te horen ivm opvoeding. Bijvoorbeeld dat ze een consequente moeder wil zijn zodat haar kind niet met haar wegloopt en dat haar kind niet te veel in de vlogs zal komen. Tijden veranderen zeker :woman_shrugging: ik vind haar in deze video wel heel leuk en nuchter overkomen.
11 likes

Ik geloof echt niet dat die berichtjes/vragen uit haar stories echt zijn. Gewoon zelf getypt. Wat een bullshit.

8 likes

Ja vind dat ook zo’n neppe berichten! Vooral die ene meid die zegt dat ze nergens terecht kon om verhalen van mensen te lezen die problemen hebben met het krijgen van een kindje. Hebben die mensen geen google dan ofzo

28 likes

Ik zat net zelfs nog te denken dat ze er dan expres wat spelfouten in heeft toegevoegd om ze ‘echt’ te laten lijken.

3 likes

Tbh kan ik me best indenken dat vrouwen iets hebben aan het niet-test-advies gedeelte vd site. De verhalen en daarmee (h)erkenning die je niet altijd in her dagelijks leven vind. Soms omdat vrouwen er zelf niet open Over zijn, Soms omdat mensen het echt niet begrijpen (citaat schoonmoeder: “ga gewoon op vakantie.”, maar daar gaan de cystes op m’n eierstokken niet van weg…)

Maar het is zo jammer dat er een heel commercieel (BV) deel achter hangt, wat wel onzin verkoopt. En dat ze het nu verkoopt als “in de 18jr dat ik ondernemer ben heb ik nog nooit zo’n bijzonder gevoel meegemaakt…”
Wat geeft je zo’n bijzonder gevoel? Een advocaat op onschuldig kritische mensen e vereniging afsturen? Alle kritiek verwijderen?
Bah.

10 likes

Wat een hoge stem ook!

Haha ja, en vooral dat ze alleen initiatiefneemster is en er inhoudelijk niks van weet.

Jezus, wees tenminste verantwoordelijk voor je eigen zaak?:sweat_smile:

4 likes

Super bijzonder dat je dan alsnog zooooo trots kunt zijn terwijl je als boodschap hier mee uit straalt dat je ‘afstand’ van het bedrijf hebt. Zo komt het op mij over als ze zegt alleen initiatiefnemer te zijn

3 likes

De docu staat ook volledig op Youtube, wel met Spaanse ondertiteling, maar die kan je gewoon negeren: The inventor: out for blood in Silicon Valley

4 likes

Gek om te zien! Ik volgde haar toen net pas omdat ze die samenwerking deed met ouders van nu. En toen volgde ik eerst Elise Joanne en toen werd ze zwanger van de eerste en zij werkte toen ook samen met ouders van nu. Dus zo kwam ik bij de huismuts… volg ze beide nu alleen op insta, kijk geen vlogs meer van ze. Vond de vlogs van Rachel eerst in Amsterdam nog wel leuk. Maar toen was ze ook wat jonger en kon ik me beter met haar identificeren.

Ik vind de huismuts nog steeds best leuk!! Vooral in combi met co
En ze lijkt mij een mega leuke moeder

1 like