De discussie wordt voortgezet vanaf Mommybloggerstopic #8 - #5210 door Freedom.
Eerdere discussies:
De discussie wordt voortgezet vanaf Mommybloggerstopic #8 - #5210 door Freedom.
Eerdere discussies:
@Applepie Wout is denk ik nu zân haar aan het blonderen dus dan heb je een primeur om zijn vernieuwde ik als eerste te zien!
(En veel plezier op Ibiiiiezzzz idd, omg obsessed doe even normaal!!)
Ooooh primeurtje, ik zal live verslag doen.
En ik ga mezelf even helemaal terugvinden op ibiezzz (of gewoon cocktails drinken)
Huhh Vita en Elise zitten toch net pas een maand ofzo in dat ânieuweâ kantoor (in hetzelfde pand weliswaar)?? En in de vorige vlog zei Elise nog: âzooo chill om even op kantoor te werkenâ. Snap er niks van Wout en Joey zaten daar toch ook? Dat heb ik even gemist.
Waarom denken die mannen (Joey ook al) dat dat een goed idee is?
Nou Wouter is blond hoor. Volgens mij heeft hij echt een identiteitscrisis
Ik vind het echt niet mooi, understatement. Maar ieder zân ding.
Maar wel âbeterâ want voor de verfbeurt had hij een rare grijze stip bovenop. Het is nu egaal
Jeetje dat is wel echt een metamorfose! Onherkenbaar! Jammer van zijn donkere krullen.
Gelukkig zijn Elise, Vita en Joey wel heel enthousiast. Of in hun woorden OBSESSED.
Die ârareâ grijze stip is waarschijnlijk door een pigmentvlek op zijn huid. Dat zijn vlekken waar geen pigment in zit en daar groeit dus ook lichter haar uit. Daar worden mensen mee geboren. Rot voor je dat jij dat raar vindt.
Ik denk alleen maar âhoe zonde van dat geld voor iets wat er binnen een week weer is uitgegroeidâ
Bericht weg ivm privacy.
Hm dan zou ik dat huis toch eerder verhuren voor die 2 jaar tot ze naar school moeten en we weer terugkeren
Haha true.
Ben wel erg nieuwsgierig nu haha
Huh gaan ze verhuizen dan? ik Zie niks op insta, waar deelt ze dit?
Verbaasd me wel hoor, zoân mooi huis en ze wonen er zo kort nogđ€Ż
Het huis staat te koop blijkbaar.
Ik verbaas me ook. Het is net helemaal af, maar goed hun leven is sowieso een ver-van-mân-bed-show.
Verhuizen buiten de Ring kan toch niet, dan moet heel Ams zonder Wouter aka de Messias van Velo .
Huh dat meen je, pas geleden kregen ze nog een orgasme elke keer als ze het over wonen in amsterdam hadden toch
Maargoed woonwensen kunnen veranderen natuurlijk
Lijkt me niet dat ze Amsterdam gaan verlaten.
Jaa en nog heel vaak dat ze zo blij is met het huis. Benieuwd naar de reden, misschien hebben ze wel een nog mooier huis gevonden (holy moly)