Mommybloggerstopic #8

Huh maar het is toch gewoon reclame? Wat is het verschil met ‘Nivea laat je stralen’ oid als je bij de bushalte staat met een puistenkop of van die happy maandverbandreclames terwijl je crepeert van de pijn? Als je je hierdoor geraakt voelt neem je Artifloppe volgens mij veel te serieus, alsof ze een stem zijn in het maatschappelijk debat (en zo presenteren ze zich misschien ook maar ze zijn gewoon ordinaire geldkloppers met misschien wel een leuk/goed product)

23 likes

Ik vind het eigenlijk vooral raar dat de nadruk zo op motherhood ligt? Voor vader geldt dit toch net zo goed en die kan toch ook met een draagzak lopen?:sweat_smile:

15 likes

Huh why?

4 likes

Ik volg een (totaal doorgeslagen) “crunchy” mom en die noemt een box: baby prison :sweat_smile:

7 likes

Wij hebben nu een grond box en dat noemen we de baby gevangenis :joy: super uitvinding :ok_hand:

8 likes

Dan hoop ik niet dat ze haar kinderen naar de opvang brengt (zal wel niet als je een box al een gevangenis vindt), want die gestapelde bedjes met een rek ervoor tegen het vallen lijkt pas op een baby jail.

19 likes

Speciaal voor jou, een van hun grootste modellen, Arie Boomsma.

Mijn man voelt zich nu wel wat gekwetst. Hij heeft geen tattoos. Is het dan wel voor hem?

12 likes

Omdat een baby daar niet de bewegingsvrijheid in heeft zoals in een grondbox :))

2 likes

Het bestaat in veel landen gewoon helemaal niet, een box. Dus vanuit die optiek is het wel een raar ding ja

8 likes

Maar dit is een merk dat zich richt óp moeders. En tegelijkertijd alle kansen aangrijpt om constant een andere groep moeders te raken. Bijvoorbeeld door letterlijk te zeggen dat alleen borstvoeding goed is. Als je je als bedrijf richt op moeders, waarom is in opspraak raken dan belangrijker dan een inclusief merk zijn voor alle moeders. En niet alleen de slanke, hippe, borstvoedinggevende, rijke, lange jurken dragende, ‘moeder zijn is makkelijk’-moeders. Lekker merk ben je als je zelf omhoog kruipt door anderen omlaag te halen.

Snap oprecht niet dat mensen dit merk nog kopen.

16 likes

Simpelweg omdat geld verdienen hun belangrijkste doel is.

4 likes

Ik vind wel dat er een verschil is tussen Nivea laat je stralen en de simpele claim dat moeder zijn makkelijk is. Dat geeft dus niet de indruk dat het makkelijk is door de antipope maar dat het sowieso makkelijk is en dat geeft gewoon een verkeerde standaard. En helemaal gelijk verder dat je je daar niet te veel door moet raken maar ik vind het wel een verschil in boodschap

5 likes

Ik keek even snel en zag het kind niet, dacht dat Ari een luipaard body aan had haha :troll:

12 likes

Oh wat heftig! Ook dat onzin met link naar kanker enzo. Totaal niet bewezen.

11 likes

:joy:

21 likes

Ik zou Artipoppe, nog afgezien van hun gepredikte nonsens en ellendige reclame’s, alleen al links laten liggen vanwege de influencers die dit merk promoten. Ik krijg de kriebels van de Boomsma’tjes bijvoorbeeld.

Voordat ik mij bewust was van bovenstaande, heb ik wel eens een Artipoppe om gehad en ik vond het niets bijzonders. Team draagdoek (door iemand laten weven) en Lenny Lamb hier. LL is ook niet spotgoedkoop, maar van goede kwaliteit. Voor zo’n prijs als van de Artipoppe producten verwacht ik iets dat alle draagdoeken of draagzakken ontstijgt. Dat doet het niet.

11 likes

Ik vraag me bij Artipoppe ook altijd af wie hun social media doet. Zij plaatsen letterlijk bij ELKE zwangere/net bevallen vrouw op Instagram een comment: BN-ers, hele grote en kleinere influencers, Hollywood sterren… ik zie dan altijd weer een of ander slijmbericht van hen eronder staan.

2 likes

Mijn impopulaire mening:
Leer om dingen naast je neer te leggen. Zie je zo’n reactie of lees je zo’n bericht over borstvoeding dan kun je ook besluiten je schouders erover op te halen en je innerlijk op te vreten over zoveel kortzichtigheid. Hoeven zij hun verdienmodel niet op aan te passen wat mij betreft want het legt ze zeker geen windeieren.

Erover zeiken op een forum vind ik overigens prima, daar is het een forum voor maar vind dat sommige mensen wel heel aangetast reageren i.m.o.

17 likes

Ik denk dat er ook genoeg ouders zijn die niet rijk zijn die die draagzak kopen. Omdat ze denken dat ze echt de beste zijn, omdat ze het bij andere zien etc…

2 likes

Vond deze foto ook zo dom. Trek je dit aan je voeten ja als je met je baby gaat lopen?

17 likes