Ja echt bizar.
Er is ook een documentaire over: I love you, now die.
Dit is toch zo verschrikkelijk wat deze jongen is aangedaan Hoop nu echt op gerechtigheid voor de nabestaanden
(Oh lees nu in ander topic dat het hier ook over gaat)
Echt hè. Intens vernederend en wreed.
Nieuws, actualiteit en politiek #3
Hier!
Verschrikkelijk. Ik reageer hier omdat het in het andere topic er al niet meer over gaat. In nederland mag je tijdens de ontgroening niet meer drinken toch? Meerdere vrienden van mij hebben bij vindicat gezeten en 1 moest stoppen omdat ze continu flauwviel, 1 stopte vrijwillig. Ik kan me ergens herinneren dat de praesus van vindicat was overleden, jonge vent nog, en het werd toen ook erg in twijfel getrokken of zn dood nou wel een natuurlijke dood was maar er is niks meer over te vinden? En ja het zal uiteraard per studentenvereniging verschillen. Maar het is gewoon walgelijk en achterhaald.
Dit ook:
En als iedereen zwijgt kan je die hele ontgroening natuurlijk ook niet aanpakken.
Regelmatig hebben de ouders ook bij diezelfde studentenvereniging gezeten. Vind absoluut niet dat we studentenverenigingen moeten opdoeken maar die ontgroening met alle terugkerende incidenten die toch het nieuws weer weten te bereiken ondanks de zwijgcultuur zegt veel.
Maar er zijn toch best veel verenigingen, jaargangen, groepen etc geweest in Amsterdam? Hoe kun je dat met zekerheid uitsluiten dan?
Ik zag net gedeeld worden op Instagram dat deze vrouw al ruim een week vermist wordt…
Ik lees net op de FB-pagina van haar familie dat ze gevonden is! Hopelijk is ze oké.
Kan gewoon niet geloven dat hij dan de dader zou zijn na zo lang ofzo? Dat dit echt waar is?
En dat er zoveel beschuldigingen/verdenkingen ook naar de ouders zelf is gegaan
Dat vind ik zo walgelijk, al dat leed wat die ouders al hadden, en dan word je ook nog beschuldigd van de verdwijning van je eigen kind.
Ik hoop echt dat die vent gaat praten en die ouders toch na al die jaren duidelijkheid krijgen.
Dus 15 jaar later vinden ze iets in dat busje wat van het meisje zou zijn? Naïeve vraag misschien maar hoezo vinden ze dat nu pas? Kan me haast niet voorstellen dat die man dat daar gewoon heeft laten slingeren. Nou ja ik hoop natuurlijk dat het klopt en er eindelijk een doorbraak is maar ben een beetje sceptisch omdat er al zo vaak breaking news omtrent Maddie zou zijn
Dat is het ook een beetje, dit is denk ik een zaak die iedereen graag opgelost ziet, maar ook altijd ergens gedacht heeft dat dat nooit meer gaat gebeuren. Dat er nu toch een doorbraak in de zaak lijkt te zijn, die voor het grote publiek toch vrij… snel/makkelijk lijkt te gaan ineens, is gewoon niet te bevatten. Laten we voor de ouders hopen dat de waarheid nu eindelijk boven tafel komt en de beschuldigingen richting hun kant voor eens en altijd stoppen.
Wat een nachtmerrie. Ik las in een ander artikel dat hij zelf ook oud cliënt is bij de zorgboerderij en hij ook gezocht wordt ivm een ander misdrijf. Verschrikkelijk voor de clienten en medewerkers zeg.
Ook heftig
Alsof dat heel moeilijk is om aan te komen?
Klopt, maar er staat ook dat hij oud client is van de zorgboerderij en het kan dus ook zijn dat hij een verstandelijke beperking heeft. Het is natuurlijk vreselijk wat er is gebeurd maar ‘idioot’ is dan wellicht te heftig.