Het excuus van Kaag is trouwens wel altijd dat ze in het buitenland zat is met haar werk niet heel raar, maar wel opmerkelijk
Ik zeg net dat ze er ook uit ziet alsof ze net dr bed uit is gerold en dr bril op heeft gezet haha
Ik vraag me vooral hoe de mensen die op Kaag stemden want diversiteit zich nu voelen. Dat we dit gekregen hebben verbaast me niet, maar ik blijf lachen over hoe d66 groot is geworden door het vertrouwen dat er in haar was.
Want haar reactie is natuurlijk je reinste bullshit. Ze wist het, ze is om hulp gesmeekt, heeft het slachtoffer niet beschermt en zelfs deze week niet gedacht het slachtoffer te ondersteunen.
Iets anders: dit artikel. Losgemaakt van Nederland, met 1,5 miljoen euro toe - NRC Ik weet niet of ik moet lachen of huilen
Teleurgesteld maar niet verrast
Ik ben echt zo eindeloos teleurgesteld in politiek dat ik het soms bijna opgeef allemaal.
De enige optie lijkt echt nog een volledig nieuwe start met alleen nog maar nieuwe (jongere en diverse) mensen.
Wat afschuwelijk zeg
Ohh man alvast een waarschuwing lees niet de comments, ik las alweer “ja tuurlijk moeten deze jongens voor de rechter maar er moet ook gekeken worden wat deze jongen zelf heeft gedaan”
Gadverdamme, dat ze maar lekker 15 jaar de cel ingaan hoor.
Jezus, ik las er een paar en die waren gelukkig beter. Ervaringen van mensen die ook verschrikkelijke ontgroeningen hebben meegemaakt, dus ik hoopte dat de rest wel mee zou vallen, maar niet dus.
Echt afschuwelijk. RTL heeft er ook een item erover.
Ze geven ook aan dat de verdediging eerst gericht was om als groep op te treden en alles te ontkennen of afschuiven, maar dat de vermeende daders nu ieder een eigen topadvocaat hebben waarbij ze geen kik zullen geven om de ander alle schuld te laten opnemen. Daarbij geeft rtl aan slechts maximaal 10 jaar straf. Echt intens triest en verdrietig voor de nabestaanden van Sandra Dia.
Ik word al onpasselijk van die beelden dat hij ondersteund moet worden in de stad. Gadver zeg.
Verschrikkelijk, dit verhaal. Ik kan me nog herinneren dat er destijds al veel ophef was omdat ze alleen taakstraf hadden en een soort opstel moesten schrijven ofzo. Iets met rijkeluiszoontjes met advocaten papa’s. Zie nu ook dat ze allemaal schijnbaar topadvocaten in de hand hebben genomen. Hoop dat de aanklagende partij dat ook heeft. Wel goed dat het nu toch nog van gerechtelijke vervolging komt. Weet iemand of zij, als ze veroordeeld worden, dan ook rest van hun leven een strafblad hebben eigenlijk?
Jammer! Ik heb echt niks met haar… Had haar nooit gezien als politiek leider en vind ook dat ze soms raar uit de hoek kan komen.
Ook geen kans van slagen als je ouders je Attje Kuiken noemen
Zanger en componist Jan Rot is overleden
Gaat ze natuurlijk nooit lukken want ze hebben geen enkele kennis van zaken wat onderwijs betreft, maar het feit dat dit alleen al kan bevalt me zo slecht.
Sowieso worden die diploma’s niet erkend tenzij ze geaccrediteerd worden en dat is in Nederland nog best lastig, dan moet je aan allerlei standaarden en eisen voldoen. Oftewel, je krijgt een waardeloos papiertje aan het einde van de rit.
Het gaat om basisscholen ook, dacht ik.
Ze zijn ook nog niet geaccrediteerd door DUO lees ik. Als dat niet lukt dan is het nog steeds waardeloos gok ik. Kan goed dat leerlingen dan niet zomaar kunnen doorstromen naar de middelbare school. Ben wel benieuwd of ze door het accreditatieproces komen. Zie dat ze vooral zeuren over seksuele voorlichting, ipads en klimaathysterie en dat zit sowieso niet echt standaard in het lesprogramma? Of het hoeft niet echt standaard in een programma. Dus misschien dat ze daarbuiten nog wel een redelijk lesprogramma gaan aanbieden, maar geen idee.
Ik vind dit echt eng. Dat er allemaal toekomstige Baudetjes opgeleid worden. Beter gaat het niet door!