Stel je persoonlijke vraag #42

Ik heb een zeer lang nagelbed waardoor mensen denken dat ik lange nagels heb.




[Uploaden: 6FB00BB0-8AF4-49A8-803D-5F73E831D23C.jpeg…]

Laatste foto is zonder niets op en de eerste twee met gel op

40 likes

Ja ik was zelf ook ff foto’s gaan opzoeken en je hebt gelijk! Al vind ik dit nog steeds lang en niet tussen kort en lang in :yum:

Ik liet mezelf altijd als eerste afgooien en dan vanaf de achterlijn van de tegenstander ballen opvangen en dan echt keihard van achteren op hun hoofd richten.

Loved it, vooral omdat ze dan altijd boos werden.

6 likes

Gelfolie, echt een geweldige uitvinding imo. Kan het thuis doen, gaat snel, blijft lang zitten zonder chippen etc, en stuk goedkoper dan het laten doen ergens

5 likes

Waar koop je dat? Wil het ook proberen!

1 like

Ik koop het op amazon (zoeken op semi-cured nail foil), merk dat ik gebruik is kalolary (had ook 1 ander merk maar die waren rot). Wel de Duitse, maar hebben ze vast ook wel op de Nederlandse (of misschien ook wel op bol). Staan ook wat posts over in het Nagellaktopic.

3 likes

Bij ons werd er altijd iemand aangewezen die ‘schijndood’ was en diegene moest dan de hele tijd achter de achterlijn blijven om mensen uit het andere team af te gooien en mocht nooit terug het veld in. Mijn favoriete positie.

6 likes

Ja of ik mijn knuffel van vroeger aan haar wilde verkopen!! Het ging in een topic toen over of je, je knuffel van vroeger nog hebt en toen kreeg ik daar een dm over. Volgens mij meerdere forummers.

3 likes

Dit is wel de meest accurate, mss dat drinkt en klaagt over het weer er nog bij kan.

Edit: kijk mij 50 jaar later reageren op een poll.

1 like

Op de middelbare school elke zondag tijdens zonsopkomst in het Twiske vogels tellen met mijn vriendje toen. Zelfs op vogelkamp geweest naar Schiermonnikoog en de Vrije Vogel Club en mijn profielwerkstuk gemaakt over broedvogels in het Twiske. :joy: :nerd_face:

6 likes

Voor degene die gebruik maken van een ondergrondse vuilcontainer ben je hier tevreden over?

  • Ja hoor
  • Nee ik vind het niet fijn werken
  • Neutraal

0 stemmers

Ben blij dat ik zelf vaak de vuilnis niet wegbreng ik haat dat ding. 60 liter vuilniszak zit zo vol. Of sommige aso’s die het erin proppen zonder dat het naar beneden valt en het weer klem zit en met geen mogelijkheid nog open te krijgen is etc. Aargh

1 like

Ik heb een meeuwenfobie en als ik woensdagochtend door de binnenstad loop, ben ik weer opgelucht dat we ondergrondse containers hebben. Snap ook niet waarom mensen tegen ondergrondse containers zijn. Misschien een gekke voorliefde voor ongedierte?

3 likes

Nou vaak genoeg dat die dingen volzitten en mensen het er naast pleuren. :smiling_face_with_tear: Dan heb je alsnog een meeuwen invasie hier.

1 like

Oh ben er niet op tegen, heb al meer als 7 jaar ondergrondse containers gehad dus ben het wel gewend. Maar het lijkt me wel fijner om een grote kliko te hebben van 360 liter. 60 liter is gewoon zo snel vol en wat @Solee zegt alsnog pleuren mensen er gerust zakken naast als het ze uitkomt. Ik durf het als het vol zit er niet naast te zetten. Voel me dan zo’n aso en dan neem ik het weer mee terug. Vorige week klemde dat ding weer omdat iemand niet had doorgedrukt of een te grote zak ugh en dan moet je weer bellen.

1 like

Maar is dat dan omdat je weinig scheid? Wij hebben een groene container, een ondergrondse voor restafval en een ondergrondse voor papier. En plastic word ook elke 2 weken opgehaald. Onze 60 liter zakken gaan daardoor echt mega lang mee. In onze vorige woning hadden we alleen de ondergrondse en zat hij idd echt binnen no time vol. Kost echt veel geld.

3 likes

Ik scheid plastic (ondergronds ook) en papier wel apart. Geen groene container. Er staan verderop nog iets van 6 ondergrondse containers dat wel. Papier wordt elke week opgehaald omdat ze vonden dat die ondergrondse te ver van de huizen staan. Maar alsnog zit die zak snel vol, ik zal wel iets fout doen of gewoon teveel afval hebben :’)

Het is echt bizar wat aan papier/karton elke week aan de straat staat. Alsof iedereen elke week nieuwe tv’s etc. Koopt. Zoveel karton.

4 likes

Ja idd. Maar er wordt sowieso heel veel besteld. Hoeveel busjes van PostNL, dhl etc dagelijks de straat in rijden

13 likes

Ja idd, en hier zit ook horeca en kapperszaken enzo naast, kan me voorstellen als die dozen binnenkrijgen het er ook voor het gemak er maar bij gooien op de stapel? (Dat mag neem ik aan?)

2 likes

Het zou al helpen als ze dingen die door de brievenbus kunnen niet verpakken in een doos waar een tv in past.

4 likes

afbeelding

  • Dit is een 1 april grap
  • Dit komt echt
  • Dit lijkt me lekker
  • Dit lijkt me vies
  • Dit zou ik kopen
  • Dit zou ik laten staan

0 stemmers

1 like