Oh ik word zo bang en verdrietig van die beelden en berichten van dat gebombardeerde kinderziekenhuis / kraamziekenhuis in Oekraïne. Wat een beesten.
Waar gaat dit in Godsnaam heen
Ik moet er ook zo om huilen, zo machteloos ook
In ieder geval heeft Volt dik gefaald door haar eigen procedurele regels niet op te volgen. Dan sta je in de min bij de rechter.
Bijzonder dat ze nu ook mediation gaan doen. Ik ben benieuwd of ze nog echt door 1 deur kunnen of dat het niet een mediation richting een evt afkoop(bedrag) voor Gündogan wordt
Dit. Echt machteloosheid voel ik. Ik word er zo boos van merk ik. En weet ook niet zo goed wat ik met die boosheid moet, want daar schiet niemand wat mee op
Wat een vieze honden. Zo ontzettend laf. Ik hoop dat die Poetin en al z’n meelopende vriendjes snel zullen rotten in de hel. Sorry voor mijn taal, ik ben echt woest.
ik bedacht me dat je gewoon de toekomst voorspelde Lemongrab
Ik volg haar al wel langer, maar vond dit wel interessant over hoe het leven in Rusland is met alle censuur en sancties
Ik moet wel zeggen dat de reactie van Volt en het excuses in ieder geval volwassener op mij overkwamen dan ‘geen actieve herinnering’ Rutte en consorten.
Hoezo is deze uitspraak zo snel trouwens? Had Marco Borsato niet eenzelfde aanklacht ingevoerd voor de uitgelekte #metoo beschuldigingen?
omdat het hier om een kort geding ging.
Wow Zembla legt wel eventjes wat bloot zeg… Henk Otten heeft whatsapp berichten aan ze gegeven (en geeft toelichting)… Baudet is echt gewoon een asset voor Rusland.
Maar dit hebben ze toch in 2020 al een keer uitgezonden? Ik herken veel van die beelden. De nieuwe beelden zijn van de gesprekken in de Kamer en de achtergrond. Schokkend vind ik dat de Kamer zichzelf niet eens kritisch kan bekijken.
O is dat zo? Ik heb dat destijds niet gezien!
Nou, dat is echt een schande van dit systeem. En het was zo te voorspellen.
Ik ga bij1 stemmen. Ik heb mij vooral heel erg verbaasd over het campagne filmpje van de VVD van mijn gemeente ; Hij denkt dat ie een soort Batman is ofzo. En verder ben ik vooral bang dat Leefbaar hier weer de grootste partij gaat worden.
Hahaha neeee wat erg. Ik hoorde al een stukje bij podcast de stemming maar het is nog erger dan ik dacht. Hoe duur was dit spotje ook echt? Kon dat niet ergens beter besteed worden?
Het is echt bizar, er is zoveel mis met dit filmpje en zijn uitspraken. Ik wil ook echt niet weten hoeveel geld hier in is gestoken.