Wat je even kwijt wil #42

Plan B: dit briefje in mijn supermarkt ophangen

10 likes

Was het maar nog 2019 :’(

4 likes

Nou liever niet, dan zouden we weer helemaal van voren af aan moeten beginnen met corona. Was het maar 2022.

14 likes

Ja tijd voor bed wel :sweat_smile:

1 like

Dat is waar, maar soms denk ik echt weemoedig terug aan oud en nieuw toen ik dronken dacht dat het hele jaar nog voor me lag.

Wie weet ligt die ellende in 2022 nog niet eens achter ons.

6 likes

Of wie weet hebben we nog wel iets veel ergers voor de boeg als corona voorbij is. Klimaatramp, China die de hele wereld in strafkampen stopt, Trump die alle vrouwen, homo’s en poc uitroeit, Poetin die ons te paard komt binnenvallen met kernwapens. Of allemaal tegelijk. Misschien was 2019 toch wel het beste dan ja.

11 likes

Misschien begon de wereld in 2012 wel met vergaan, maar is dit jaar de climax… of volgend jaar.

5 likes

eh Putin rijdt geen paard

16 likes

Oh sorry Vlad, foutje moet kunnen baas.

Ik heb sollicitaties lopen die online zullen zijn, nu vraag ik mij af wel of geen bloemetje op de achtergrond zetten? Mijn man vond dat juist fleurig maar twijfel of ik niet beter voor een witte muur kan zitten?
Het zijn overigens sollicitaties voor overheidsfuncties.

Je ziet de blauwe schijn in de glazen, daarom heb ik het niet gedaan

1 like

Ik heb een bril op sterkte met ook een blue light filter van CT, ben er erg blij mee. Vind het effect minder opvallend dan bijvoorbeeld mijn brillen van Ace & Tate.

1 like

Ik vraag me af waar mijn rusthartslag tzt op uitkomt. Ik heb overgewicht en na 2 weken werken aan een betere levensstijl is het al van 81 naar 66.

20 likes

Nee Ace & Tate

1 like

:scream::fearful:

@Ishq Bloemetje kan prima!

Edit : Succes natuurlijk :blush:

1 like

Wow volgens mij is 66 al super netjes! Die van mij schommelt steeds tussen de 68 en 73 ongeveer. (Ook overgewicht)

Ik merk trouwens bij mezelf dat die rusthartslag van zoveel dingen afhankelijk lijkt te zijn. Echt als ik een nacht slecht slaap, alcohol drink of me niet lekker voel is hij direct hoger dan normaal.

2 likes

Bijzonder om dat effect te zien hè.
Ik ben juist benieuwd wat gezonder leven nog voor effect gaat hebben. Niet dat ik ineens op 40 zit ofzo :joy:

1 like

Is het allemaal te doen in Italië? Wij hebben nu vakantie en willen donderdag -ergens- heen rijden maar tot nu toe geen plannen en m’n vriend is bang dat we in Italië als brandhaardbewoners uitgejouwd gaan worden.

Tip voor elke soep: altijd een bouillonblokje meer dan aangegeven

2 likes

Zo’n filter is niet wetenschappelijk bewezen dat het werkt. Daarom bieden ze het bij duurdere opticiens ook vaak niet aan. Ik denk dat je beter flux kan downloaden op je laptop en mobiel ipv zo’n filter op je bril

2 likes