Ik ben op zoek naar een rechtstreekse vlucht naar Florida. Vanuit het verleden heb ik dit vaker wel eens gedaan, maar krijg nu geen resultaten via skyscanner etc. Weet 1 van jullie of het klopt dat deze niet meer uitgevoerd worden?
Ik weet van Mascha van Beautygloss dat er niet het hele jaar door directe vluchten naar Orlando zijn, dus ik denk dat dit afhankelijk is van wanneer je wilt gaan.
Ligt idd aan wanneer je vliegt. Toen ik keek voor komende januari ging er wel een directe vlucht, maar in de zomer zijn die vluchten er volgens mij niet.
@Bailey @Hiphopopotamus dank jullie wel! Ik ben niet aan een specifieke week gebonden behalve dat het ergens in de zomer moet zijn. Ik hou het in de gaten.
Er gaan inderdaad alleen maar rechtstreekse vluchten van november t/m maart met Delta. In de zomer heb je altijd een overstap.
Ik ga altijd in de winter en toevallig voor komende januari ook eens een directe vlucht geboekt (maar dat heeft alles te maken met het feit dat het net zo duur was als een vlucht met 1 overstap, waar ik normaal voor kies want scheelde altijd best wat geld)
Volgend jaar rond deze tijd wil ik graag een paar dagen naar New York met mijn moeder. Heeft iemand een tip voor een leuk hotel dat (voor New Yorkse begrippen) niet te duur is?
Ik ben zelf aan het zoeken geweest en ik schrik nogal van de prijzen. Ik weet dat New York duur is, maar jemig
Ik vrees dat de prijzen inmiddels gigantisch gestegen zijn, maar toen ik in eind juli 2018 (lol) ging, was Hilton Garden Inn New York Times Square South volgens mij zo’n beetje de goedkoopste in Midtown voor die trip. Genoeg wijken om in te slapen natuurlijk, maar ik vond deze locatie en het hotel echt top. Was destijds 964 dollar kwijt voor 2 personen, 5 nachten.
Thanks! Ik ga m bekijken
Ja de prijzen zijn echt belachelijk. Ik wilde eigenlijk in m’n eentje een week naar NYC maar kan eigenlijk niet echt een fatsoenlijk hotel onder de 1500 vinden.
Bijvoorbeeld, het Hilton Garden Inn New York Times Square South wat hierboven gepost wordt kost eind juli ± 2000 en begin oktober ± 3400.
Ja helaas, ik heb nog even verder gezocht en werd wel enthousiast van het Leo House. Misschien ook wat voor jou?
Oeh die klinkt nog best redelijk inderdaad!
Dan direct een volgende vraag van mij: wie is er in juli/augustus in new York geweest? Is de hitte too much of is het wel te doen doordat eigenlijk overal wel airco is?
(ben 2 jaar terug in oa las vegas geweest waar 't rond de 40 graden was en dat vond ik dus door de airco wel te doen)
Ja voor new Yorkse begrippen haha
De recensies waren ook goed, dat het allemaal netjes schoon was enzo.
Ik ben in 2018 in The Box House Hotel geweest, die was toen ook voor NYC begrippen betaalbaar. Deze zit in Brooklyn, maar met de metro ben je binnen 3 of 4 haltes op Times Square.
New York is gewoon heel erg duur. Ik verbleef zelf in het fifty sonesta select (midtown) omdat we graag een aparte woonkamer wilden want was er met 3 kinderen (was 420 dollar per nacht oid en dat viel nog mee). Wel een heel fijn hotel (schoon, stil, vriendelijk personeel) maar als je met zn 2en bent heb je zo veel meer keus. Uit eten is ook insane. De vliegtickets, metrokaartjes en veel entreeprijzen vielen mij wel weer mee.
Ik was er in de laatste week juli/augustus en het was daar elke dag rond de 30 graden. Ik word hier al knettergek als het 25 is en zweet me kapot, maar vond het daar juist heel goed te doen buiten!
Schrik me wel kapot van die prijzen van dat hotel trouwens, wtf
Ja klopt, ik ben ook aan het zoeken wat naar New Yorkse begrippen te betalen is. Ik snap dat het daar duurder is, maar een kamer voor 700 dollar per nacht (waar er best veel van bestaan, ben ik inmiddels achter haha) vind ik echt veel te duur.
Gelukkig heb ik nog even om te sparen voor als we daar zijn
Ik heb in een airbnb geslapen. Superchill want ook een keuken etc en goedkoper dan een hotel.
Ja dat leek mij eerst ook een goede optie maar mijn moeder wil graag twee losse bedden en dat beperkt de opties behoorlijk, zeker bij airbnb.
Ik heb geboekt! Een week eind juli. Heb uiteindelijk bij Pod39 gereserveerd omdat die een beoordeling van 8,1 op booking.com kreeg en met mijn Geniuskorting was het nu ± 1250 euro. Alsnog hartstikke veel natuurlijk voor 1 persoon maar ben vorig jaar ook hier op vakantie geweest dus daarmee praat ik her voor mijzelf een beetje goed