ibiza of mallorca als je 8 dagen wil chillen en wandelen? alles is verder ongeveer hetzelfde qua hotel enzo
- ibiza
- mallorca
0 stemmers
edit: thanks ik heb net geboekt voor ibiza lol
ibiza of mallorca als je 8 dagen wil chillen en wandelen? alles is verder ongeveer hetzelfde qua hotel enzo
0 stemmers
edit: thanks ik heb net geboekt voor ibiza lol
Beide mooie eilanden en echt afhankelijk waar je zit. Maar zou uiteindelijk toch Ibiza kiezen. Liever snobistische mensen dan dronken Engelsen, Duitsers en Nederlanders
Die dronken lui kom je alleen maar in het vliegtuig en rondom het vliegveld tegen van het eiland (El Arenal). Wij hebben nu twee keer in Porto Cristo gezeten en de gehele rechter kust en het noorden (in de bergen) bezocht en daar kom je dat soort situaties absoluut niet tegen.
Daarom zeg ik ook afhankelijk van waar je zit
Fondation Beyeler & Kunstmuseum
Café-Bar Elisabethen, Zum geldige Velo
Ik doe hier een poging. Ik ga dit weekend naar londen en wil hier tickets reserveren. Hijingo - Bookings
Dat kan echter alleen met een debit card. Een nederlandse pinpas werkt niet. Want ik moet kaartnummer, vervaldatum en cvc invullen (zoals ik alleen ken van een credit card). Heeft iemand een debit card die voor mij tickets zou willen kopen? Daar zou ik heel erg mee geholpen zijn! Het geld maak ik natuurlijk meteen over
Mijn dm staat open!
Ik hoorde van de week definitief dat m’n vakantie via FTI niet doorgaat. Nu heb ik een alternatief geboekt: week Zakynthos via Eliza was here. Ben heel benieuwd want normaliter ga ik met m’n luie aars all in maar echt wat-de-fuck is met de prijzen gebeurd?! Ben wel alleen maar weekje Griekenland 2,5/3k? WAT
Dus nu dit voor een prijs en dan maar zelf eten hosselen. Scheelde zoveel dat ik me er dood van zou kunnen eten.
Eten is gelukkig wel goedkoop in Griekenland! Wij hebben vorig jaar met zn 2en echt heel goedkoop gegeten elke avond dus dat is leuk meegenomen. En met Eliza was here heb je er ook een auto bij dus dat is chill om boodschappen te doen.
Ik zat vorig jaar op Corfu met Eliza en dat was echt wel heel chill, mooie en bijzondere locatie.
Het scheelt echt 600 euro met m’n teloor gegane vakantie en dat krijg IK zelfs niet opgegeten in een week. Heb er nu alweer helemaal zin in, lekker eten bij pittoreske restaurantjes
Je kan via revolut/wise/n26 heel makkelijk en snel een eigen ‘online’ debit/creditcard openen. Creditcardgegevens delen met iemand is niet zo slim en veilig
Ja dat is wel echt shit, wij zijn ook een paar honderd pp meer kwijt dit jaar. Voor een vergelijkbare vakantie in dezelfde periode
Voor mij voelt Eliza nu als ‘goedkoop’ (nog geen 1200 voor tickets, auto en appartement). Als ik nu opnieuw m’n gecancelde vakantie moest boeken was ik 2k+ kwijt. Ben 3 jaar naar hetzelfde hotel geweest: elk jaar 200/300 euro duurder voor exact hetzelfde, in dezelfde periode :’)
Omg… is dat hoogseizoen?
Eind sept/begin oktober
Kracht en wijsheid
Er staat dat ze geen credit card payments online accepteren, wat is het voor iets eigenlijk? Ik ben nu ook in Londen, heerlijk weer he
Een bingo en gokken mag je niet met een creditcard betalen
Ik kende die site niet he
Ik geef toch gewoon antwoord, bedoel er niks mee