Oh wauw! Ik las ergens hoeveel het inlijsten je kostte maar dit doet wel echt recht aan het werk dat je hieraan hebt besteed! Heel mooi gekozen.
Wauw, echt prachtig geworden!
Prachtig! Die lijst maakt het helemaal af, echt een kunstwerk
Fantastisch
Echt heel fancy!
I love appliqueren haha, heb dit naaietuitje voor mezelf gemaakt om ook lekker buitenshuis bezig te gaan dit voorjaar. Alle stoffen heb ik geverfd met planten uit de omgeving (behalve die stipjesvoering)
Zo wat tof!
Ik heb een miniweefgetouwtje gekocht om stof mee te herstellen. Of te verstevigen, eigenlijk. Kan het nog niet supernetjes maar het is leuk om te doen!
Heb tot dusver geoefend op sokken en een waszakje en spijkerbroek gerepareerd.
Je kan er allemaal leipe patroontjes mee maken, heb zin om daar meer mee te gaan experimenteren.
O wat leuk zeg!
Oeh I need this, vet leuk! Waar heb jij hem vandaan?
Van Alexon Ver (ben afgegaan op Reddit-tips). En dan niet via Etsy maar haar eigen site. Linkje
Heel schattig al die vrolijke patches! Ligt het weefsel dan op het gat? Ik ben heel nieuwsgierig haha, heb je een foto van de achterkant?
Ik ken namelijk wel het ouderwetse stoppen met zo’n stoppaddestoel, dan weef je ook maar dan weef je de stof van het kapotte kledingstuk ook een stukje mee. Zo dus:
Ja, het ligt eroverheen. Maar je kan bij het wegwerken van de draadjes aan de achterkant ook nog een beetje het oude weefsel meepakken of het gat nog extra ‘dichten’.
En hier is een foto van de achterkant! Heb bij de bovenste de draadjes een beetje door de oude stof gewoven, bij de middelste het gat dichtgemaakt en bij de onderste niks met het gat gedaan.
Mijn tweede “schilderijtje” met geboortebloemen is af! Het is een cadeau voor mijn schoonouders, dit weekend ga ik hem geven.
Ik zie dat irisborduurt nu twee stumpwork kits verkoopt. Voor wie interesse heeft:
Ben bezig met een dekentje voor m’n toekomstige kindje en ben echt gek op deze blokjes en de kleuren combinatie
Kan ik me voorstellen, heel leuk!