Hahaha ik zag die Danio in je AH-tas zitten op je instagram (#stalker) dus wist bijna zeker dat deze review zou komen, joeee
Hahaha ik moet lachen, zo leuk
Hahaha koffiekan.
Hahahaha, dank voor de followup!
Ik vind die dark roast koeken echt heel vies bah
Mijn mening over de ‘Roockworst’ van De Vegetarische Slager. Samengevat: 9/10. Ik vond hem echt top.
Hoe zijn die dark roast choc chip koekjes eigenlijk? Daar heb ik nog niets over gehoord
Oke, ik ga straks nog een keer naar de AH voor de roockworst. Heeft iemand een samenvatting van wat ik daar nog meer MOET meenemen?
Stroopwafel als smaakschenker aan vla, ijs en cake, alla, maar als gastvrouw van andere smaken? Een smakeloze bende. ‘Dit was nergens voor nodig geweest’, is het unanieme oordeel van de proevers. Sinaasappel is volgens sommigen te doen, rozemarijn-zeezout na de eerste schok ook nog. De dark roast-stroopkoek maakt een vriend en veel vijanden.
Heb toevallig ook net dit filmpje van Ohmyfoodness gekeken:
Stroopwafel test
Scheelt me zelf weer stroopwafels kopen voor niks. Misschien ga ik karamel zeezout dan toch maar een kans geven.
Ik vond die echt totaal niet bijzonder. Smaakte gewoon als een normale stroopwafel, maar misschien ligt het aan mij.
Oeh, deze lijkt me heerlijk!
Ik was naar de Jumbo gegaan voor die No Fairytales tosti’s, maar ze waren op. Huilon. Die wraps lagen er wel, maar ik had mijn zinnen gezet op die tosti’s. Ga het zaterdag nog een keer proberen, want dan is het #cheatday
In Amerika komen er m&m’s met hazelnootspread en m&m’s chocoladerepen, hoop dat deze ook snel naar NL komen
Je hebt nu ook kitkat met zeezout zag ik van de week.
Nog even mijn two cents over de roockwort van de vegetarische slager… ik vond hem ontzettend lekker, sowieso de lekkerste vega rookworst! Smaak echt 9/10, vond hem echt naar rookworst smaken. Qua bite een 7 want miste wel het ‘knakje’ wat bij rookworst hoort, en dat velletje wat eromheen zat vond ik een beetje gek, het viel er ook af bij mij, dus had op het laatst alleen nog dat velletje over. Op de foto zie je dat velletje ook duidelijk.
Beetje off-topic maar zouden de cheesecakes van gu uit het assortiment gaan? Zie ze bijna nooit meer…
Ik heb ze afgelopen week gewoon nog gezien bij de AH!
Oeh, ik wist helemaal niet dat DVS een vega-rookworst heeft nu. Klinkt goed, ga hem binnenkort ook maar eens testen aangezien ik andere merken alleen maar te pruimen vond met heel veel jus.