Plantaardig/vegan eten

Google Maps weet waar ik voor kom

1 like

@grace ik ging gisteren dus naar Sir Hummus maar ze zijn tot 4 januari gesloten… huil

@grace is jouw tahini dunne tahini? Ik kan dat echt in geen een winkel vinden, maar bij alle falafelkraampjes hebben ze dat wel ja :sob:. Dat is zo chill als saus inderdaad.

Ja geen flauw idee? Zouden die het zelf maken? Ik wil ook dunne tahini :angry:. Haha ja zo’n vat zou handig zijn dan hadden we van hier allemaal een flesje bij jou kunnen halen.

http://www.foodbazar.nl/witte-tahin-al-arz.html deze?

2 likes

image

Ik gebruik altijd deze van de appie, vind hem ook best wel vloeibaar. Doe er een lepel in en dan even goed roeren en dan laat ik het van de lepel af druppen over mn eten. Of is er een nóg vloeibaardere variant?

2 likes

Ze verkopen ze iig ook in een vat van 5 of 18 kg :’)

Ik vind deze al heel lekker, ben nu echt benieuwd naar wat ik al die tijd dus mis :cold_sweat:

2 likes

Vechten voor je passies @grace, daar gaat het om in dit leven.

3 likes

Ja het vervelendste hieraan is dat ik (en met mij het hele forum denk ik) die tahine nu ook wil proberen en hij blijkbaar alleen in Amsterdam en online te koop is :unamused:

5 likes

Tijd voor een tahini-fuifje haha

2 likes

@grace de tahini influencer. :ghost:

1 like

Tahinfluencer bedoel je?

8 likes

Tahiniet beschikbaar hehehee

5 likes

Ik begin wel een business! Bestellingen kunnen na 4 januari geplaatst worden, prijs 4 euro + verzendkosten. Injectienaalden worden niet bijgeleverd.

2 likes

Alpro in vanille of die met karamel. Het lekkerste was Swedish glace, maar dat verkopen ze niet meer :pensive:

1 like

Alpro is qua smaak ook prima hoor. Swedish glace was alleen wat zachter van structuur en veel goedkoper.

1 like

Nu ben ik eigenlijk ook wel benieuwd hoe je de ALLERLEKKERSTE hummus verder dan maakt!

1 like

Over het algemeen vind ik echt dat alle kleine beetjes helpen maar was deze week wel een beetje teleurgesteld over een restaurantje bij mij in de buurt. Heel hip restaurantje en ze hebben een vegan voorgerecht (want ook echt als vegan … op de kaart staat). Maar vervolgens dan geen enkel vegan hoofdgerecht? Had er een berichtje over gestuurd en kreeg terug dat dat er inderdaad niet is en ze kwamen ook niet met een voorstel voor een aangepast gerecht ofzo. Heb er uiteindelijk wel oké kunnen eten door wat losse bijgerechtjes te bestellen maar vind dat ze gewoon een beetje meeliften op de vegan hype.

2 likes

Ik merk dat ik op dit moment salami onzettend mis. Is er een veganisische of vegetarische variant in omloop die ook echt redelijk smaak naar het origineel?