Wat je even kwijt wil #68

Leuk, ik ben herfst! Dat wilde je vast weten haha.
Maar leuk hè om dat te laten doen? De eerste jaren droeg ik alleen kleuren uit m’n kleurenkaart. Nu ben ik niet meer zó strikt daarmee maar het is echt leuk om te weten welke kleuren mijn huid mooi naar voren laten komen. En welke kleuren ik echt beter niet kan dragen.

6 likes

Oh yes was net op zoek naar een goede wimperserum!

3 likes

Kinderchocola is echt lekker.

20 likes

Ik heb vandaag helemaal zelf op m’n betonnen muur een boekenwand gemaakt (nadat ik zelf de planken besteld haha geschuurd en geverfd heb). Voel mij echt een onafhankelijke vrouw :muscle::muscle:

Echt zo’n verhuizing en al het geklust en gedoe is echt slopend maar ik leer/doe zoveel nieuwe dingen :grimacing:

Heb ook meteen mn boeken uitgepakt en alfabetisch gesorteerd. Wat een werk :exploding_head:

57 likes

Ik heb de laatste tijd via via twee mensen (apart van elkaar) leren kennen die ik zo leuk en gezellig vind en ik graag vrienden mee zou worden. Maar ik ben gewoon helemaal vergeten hoe dat moet als 30 jarige :joy: Zeg je dan gewoon joh laten we een bakkie doen, net als dat je vroeger zou vragen of iemand bij je kwam spelen?

20 likes

Show je Boekenkast!!

8 likes

Haha oohh moeilijk ja! Ik zou inderdaad koffietje vragen, of misschien dat je een keer iets gaat doen waarbij je verwacht dat zij het leuk zouden vinden om mee te gaan (bijv naar een museum, naar een marktje, naar een vintage kilo sale, etc).

4 likes

je hebt natuurlijk ook van die filters waarmee je een beetje kan kijken maar ik kom er echt niet uit daarmee hahha, jij wel?

@ZusjevanJoost ik vind dat juist leuk om te weten, ik ga zo een poll maken. herfst is wel mooi qua kleuren! ik draag niet zo veel kleur in mijn kleding maar voor makeup is het ook handig qua blush enzo

Ja! Het is lastiger maar als er een klik is en je vraagt het, is mijn ervaring dat anderen het vaak ook leuk lijkt maar niet wilden vragen. Dus koffie kan, of je stelt iets voor waarvan je weet dat je een gezamenlijke interesse hebt. Bijv stoffenmarkt, of bios of weet ik wat

5 likes

Ik zou het plafond in de badkamer verven maar zit te ontbijten met pancakes, een croissant en koffie in een lokaal bakkerijtje en love m’n uitstelgedrag :ok_hand:t2:

36 likes

Ik heb een uur te vroeg de trein genomen voor een afspraak. Ellende, ik had gewoon nog rustig een theetje kunnen drinken op de bank nu.

1 like

Zoiets droogs gisteren en het was ook niet expres haha. Maar gisternacht was er buiten vuurwerk afgestoken. En het was echt zo’n knallend/poppend geluid. Toen het klaar was zei ik half slaapdronken:’ Wtf is dat?’ waarna ik twee scheten liet die net als het vuurwerk klonken echt zo stom. Net alsof ik eraan wou toevoegen hahaha. Ik deed het ook echt niet opzettelijk ook :joy:

11 likes

Ooit geprobeerd, maar snap er niks van :joy:

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Nieuws, actualiteit en politiek #5

Waar het forum niet goed voor is. Ik had hier gelezen dat je echt op moet letten met toeslagen als je stopt met studeren en ineens een veel hoger inkomen krijgt. Ik vind het toch zooo krom dat ik de eerste maanden van 2024 gewoon een zodanig laag inkomen had dat ik recht had op alle toeslagen, maar vervolgens tijdens het jaar een ‘‘grote mensenbaan’’ krijg en daardoor dus een hoger verzamelinkomen over 2024 en dus alles moet terugbetalen? Wat een fucking krom systeem. Ik belde zelf de belastingtelefoon om het te checken dus ik was al voorbereid, maar man man man wat een gedoe. Het frustreert mij echt dat het zo ontoegankelijk is, ik snap heel goed dat mensen hiervan in de schulden raken eigenlijk.

26 likes

Ik kreeg toen al een factuur voor het terugbetalen van mijn “onterechte toeslagen” voordat ik uberhaupt m’n eerste salaris gestort had gekregen haha, dat voelde ook zo inhalig toen

7 likes

Ja en dit geldt ook als je fiscaal partners wordt binnen een jaar, dat is ook opletten geblazen. Echt hallo, dat eerste deel van het jaar was ik gewoon nog arm dus hoezo moet ik dat terugbetalen :raising_hand_woman:

1 like

Ik heb dus heel veel stress van dingen en dan ben ik nooit op mijn scherpst. Had zin om leuke plantjes te kopen bij het tuincentrum. Heb niet mega veel gekocht maar wel voor ongeveer 50 euro en ik ben gewoon vergeten mijn spullen van de band weer in te laden en ben zonder mijn plantjes naar huis gereden😩 Morgen maar weer terug👍

Ohja en denkt de Intratuin écht dat ik naaktslakken ga KOKEN?

9 likes

Als je ze toch gaat vangen gooi ze gewoon in de bosjes ofzo, wtf is dit

14 likes

Of gewoon, zoals een van mn favo forummers, ze door midden knippen

8 likes