Show je laatste aankopen #11

Waar zijn die laatste 2 broeken van? En draag je die bij de krachttraining?

2 likes

Van h&m! En ja draag ik ook met krachttraining soms met een kort broekje eronder dan kan ik die lange nog uitdoen als ik het warm heb of ga rennen oid. Maar die donkerrode is best wel dun; niet heel warm!

3 likes

Mn allstars begonnen uit elkaar te vallen en wilde eens metcons proberen. Voor 35 euro op Vinted :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Tabby 26

47 likes

En hoe vind je ze nu nog?

2 likes

Mijn review

1 like

Een kunstkerstboom! Hikten we al een paar jaar tegen aan, een echte is natuurlijk verre van duurzaam. Deze nepperd ziet er goed uit voor een nepperd en nu natuurlijk goed in de korting.

29 likes

Haha die korting opmerkingen doet me aan dit filmpje denken
https://www.gelderlander.nl/duiven/kerstgekte-bij-intratuin-in-duiven-is-zo-groot-dat-personeel-er-bijna-om-moet-lachen-een-komisch-gezicht~a68a3fd0/
Nederlanders zijn echt gekkies

9 likes

2 uur van tevoren klaarstaan ook echt :flushed:
Dan sta je daar dus om 7 ‘s ochtends in de vrieskou te blauwbekken.

5 likes

Laatst noemde iemand deze boekenreeks hier, deel 1 uit en het is nog steeds geweldig. Nu deel 2 t/m 5 gekocht, deel 6 kon ik niet vinden op bol. Wel via kobo maar dat komt dan later!

9 likes

De paris hilton pannenset van lidl :stuck_out_tongue_winking_eye:

77 likes

Beetje los gegaan in de winkel van een puzzel museum :joy:

28 likes

Zocht al heel lang een zwarte rok maar kon in de winkels niets vinden :grimacing: deze is van Other Stories!

10 likes

Deze en nog een zwarte met gouden knopen aan de schouders (vond ik geen foto van)

17 likes

Blanche was niet op voorraad maar deze set van Westman Atelier wel :joy: ik had de grote lipstick maar die ben ik kwijtgeraakt. Mijn girl math is dat ik nu drie (wel kleine) voor minder geld dan de grote heb. :money_with_wings:

14 likes

Deze broek :trophy: Ben in Duitsland en Zwitserland zonder ook maar 1 sec koud te hebben. Normaal doe ik altijd een thermolegging eronder aan, nu totaal niet nodig. Kan niet meer zonder, denk dat ik het nog tot 5 jan elke dag ga dragen :joy:

3 likes

Afgelopen tijd gedragen en echt prima warm te dragen met een dikke trui. Met heel koud weer pak ik wel eens een andere jas.

Ik voel mij wel echt zelfverzekerd in deze jas en heb al mega veel complimenten gehad.
Goeie aankoop!

5 likes

Goed idee om die nu te kopen, overal bijna in de korting. Ik heb er ook een besteld voor volgend jaar

5 likes

Ja en nog beter via Marktplaats. Staat echt bomvol met mensen die ‘m na 1 jaar al weg doen omdat ie te groot/klein/niet hun smaak is. Sommige zelfs gratis of voor 10 euro!

12 likes

En dit is nog beter voor het milieu dan een nieuwe kopen!

5 likes