Show je laatste aankopen #3

Voor hetzelfde geld schop je hem om op de eerste dag dat je hem ‘mag’ gebruiken. Kun je beter nu beginnen zodat je er nog plezier van hebt.

4 likes

Is de eerste een jas of een blouse?

Kaartjes voor The Book of Mormon in Carré! :smile:

1 like

True, true. Ff kijken of ik dat aandurf hahaha

Precies dit! Ik zag je naam niet en ik wist meteen ohh dit is @Electric :slight_smile:

1 like

Ik heb perongeluk weer 3 plantjes besteld… ik zag dat ze bij Casa Botanica een van mijn wishlist planten hadden dus kon het niet laten!

Philodendron Scandens Brasil
Ik ben eigenlijk niet een hele erge fan van philodendrons omdat je die oooveral ziet, maar toch wel echt leuk die gele kleur tussen al dat groen.

Ceropegia linearis. Zelfde familie als het bekende lantaarnplantje en die doet het bij mij zo goed, dat ik deze ook wilde. En was cheapy.

En deze jaa Hildewintera Colademononis. Deze is nog jong, maar wordt zooo leuk als hij groter is, namelijk zo:

36 likes

Woow die laatste doet me denken aan een langharige hond, een vogelspin, een dino, of het monster van Loch Ness.

30 likes

Ja mijn moeder zei ook: HET IS NET EEN BEEST. En dat is ook precies waarom ik 'm zo fantastisch vind, hij is zooo creepy. Alsof 'ie 's nachts opeens bij je in bed gaat kruipen.

6 likes

Is die foundation op waterbasis? Hoe bevalt hij je, en geeft hij een goede dekking?

Waar zijn die sandalen van?

Nee, heel weinig dekking! Dus als je dat zoekt, kun je deze beter overslaan.

Lightweight, hydrating and instantly refreshing, this ultra-light formula is composed of 75% water. Created with micro-fluidic technology, micro-droplets of encapsulated pigments melt into the skin on contact creating a radiant bare-skin effect. A blurring and smoothing effect unifies the complexion and a lightweight, sheer coverage allows the skin’s natural beauty to shine through.

Wil je laten weten hoe de bh bevalt, vind hem prachtig!

1 like

Met dit warmere weer merkte ik dat ik eigenlijk een beetje nettere kleding mistte, dus heb ik in de sale blousjes met korte mouwen gekocht.

Cos

Mango

Dorothy Perkins

11 likes

Vind ze leuk hoor!

1 like

Oh die tweede vind ik prachtig! Waar is die van?

1 like

Merci :smiley: Succes met studeren!

1 like

Bedankt voor je reactie! Klinkt wel goed, maar dan kan ik hem wel beter laten liggen haha helaas. Toch goed om te weten :slight_smile:

Nu wel even in het goede topic

14 likes

Ik twijfel al dagen over die BH. Vind hem heel leuk maar heb hem eigenlijk niet nodig… Zit hij lekker??

Ja ik vind hem fijn zitten! Maar heb hem wel alleen even gepast. Vond de strings wel heel klein vallen! Die ben ik net nog gaan omruilen voor een maat groter