Show je laatste aankopen #9

Zijn het witte vellen of met print van verpakking? #notaskingforafriend

Bestelde vroeger bij de AH gekleurde en zwarte pleerollen, maar uit (online) assortiment omdat ik wss de enige was die het kocht.

5 likes

Nee witte vellen zijn ‘t! Tenminste, de normale versie, dit is de Panda edition en die is bruinig/een beetje karton-achtig qua kleur. Klinkt afschuwelijk maar het is echt zo zacht als watten :heart_eyes: Maar door de verpakking eromheen, staat het mega gezellig in het toilet.

4 likes

Heb hem in Duitsland bij de Rossman gevonden! :relaxed:

3 likes

26,90 via Amazon en altijd al willen hebben dus nu mijn kans gegrepen :innocent:

17 likes

Wilde ze al jaren maar kocht vorig jaar Docs die er op lijken (met veters) en KUT zitten en deze liepen meteen zoooo lekker! Dus toch maar gekocht :nerd_face:

Was aan het shoppen voor mijn broertje maar die was al 40 min aan het twijfelen en toen heb ik uit verveling deze gepast hahaha doeiii 200 euro

Edit: zag bijna dezelfde op zalando voor 40 euro goedkoper dus die heb ik ook besteld. Als die zo lekker zitten dan gaan deze terug :laughing:

31 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Haar/ kapsel topic

Twee aubade bh’s op zalando lounge:

1 was 13,50 en 1 was 16 euro haha wow echt nog nooit zo’n goedkope aubade bh gevonden.

23 likes

afbeelding

29 likes

Heb je een linkje? :blush:

Oh nevermind heb hem gevonden.

4 likes

Dit wc papier doet mij echt denken aan het schuurpapier van de basisschool. Vet jammer want wel goed merk en leuk verpakt.

Edit; oh je hebt een Bamboo panda editie die wel lekker zacht is zeg je. Beter!!

6 likes

Iedereen die voor het eerst bij mij naar de wc gaat zegt dit! ‘Omg ik dacht echt dat je van dat schurpapier van de basisschool had hangen maar het is echt mega lekker zacht???’ :heart_eyes:

3 likes

Domme vraag waarschijnlijk, maar waar kan ik aubade vinden in de lounge? Ik heb nog niet zoveel ervaring met de lounge, maar zie geen zoekfunctie

2 likes

Die hebben ze ook niet! En ze hebben bijna nooit aubade echt als merk erop, maar heel vaak onder ‘ondermode’ ‘lingerie’, etc. Dus wat ik altijd doe is dan naar die categorie gaan en selecteren op merk en maat en kijken of ze wat hebben. Het is overigens wel zeldzaam dat er ZO veel korting is!

4 likes

Met de ELLE korting

19 likes

Ook maar gekocht want waren vroeger mijn favoriete schoenen (zitten lekker) en had ook nog 5 euro korting. Voor 21 euro moet ik ze wel weer kopen.
41Kr1u63GNL.AC_SY1000

12 likes

Door deze schoenen heb ik wel al dagen het liedje ‘gothic meisje’ in m’n hoofd.

Unc wardrobe

68494754fbae5a5933dfc65153641de1
Edited
Ik draag normaal nooit jurkjes, maar ineens miste ik jurkjes in m’n kast

33 likes

Hé gothic meisje, wat doe je chagrijnig, je ogen staan zo dof en je zegt zo weinig.

Bedankt, ik nu ook :joy: Wel toffe schoenen!

4 likes

Haha sorry!

8 likes

Kortingsweekend :v:t2:

28 likes

Een 1 daagse retraite die ik cadeau heb gekregen van mn ouders (ik ben echt verwend I know).
Ik kijk hier erg naar uit en heb er veel zin in. Hele dag vega eten, mindfulness, yoga en nog meer met een groep mensen.

24 likes