Show je laatste aankopen #9

Game Mania in Tilburg. Ze hadden er gister een paar binnen gekregen.

5 likes

Egg tray

49 likes

Na een hele tijd nauwelijks te hebben gelezen zit in eindelijk weer in een leesflow. Heb nu eindelijk mijn boeken thuis uitgelezen dus ik kon weer nieuwe boeken halen :grin:

26 likes

ben erg benieuwd naar Free ook!

3 likes


Bij de TK Maxx. Schoenen zijn de gemaakt van gerecycled plastic! En verder gewoon fijne basic schoenen dus wel blij mee :slight_smile:

9 likes

Hier wordt veel besproken. Horizon is echt mn lievelings, vind het echt jammer toen ik het uitgespeeld had.
Ik vond Ratchet & Clank ook tof. Mijn vriend heeft The Last of Us II gespeeld, moet je ding zijn, maar ook heel vet. En Stray is net uit, heel cute

4 likes

150179

Minus het tafeltje.
€20 per stoel van de Jysk

16 likes

Het is ook echt de moeite waard om de MediaMarkt in de gaten te houden en het vooral in de winkel zelf te vragen. Wij zijn er toen één keer langsgegaan om te kijken of ze toevallig iets hadden en toen hadden ze er super veel staan.

4 likes

Dank je! Ga ik eens doorlezen. Ratchet & Clank en Stray willen we zeker ook gaan spelen. Hebben net Sackboy gekocht, moeten alleen nog even extra controller halen :smiley:

4 likes

Ghost of Tsushima en Assassin’s Creed Valhalla zijn misschien nog leuke tips. Oh en Kena: Bridge of Spirits!

5 likes

Ga ik ook bekijken, dank je wel! Zijn nu vooral ook aan het kijken naar games om samen te spelen, vandaar Sackboy.

2 likes

OH, dan is It Takes Two echt ge-wel-dig!

5 likes

Hebben we al uitgespeeld op de pc! Maar die is idd heel leuk!

5 likes

Jaa die is zo leuk!

6 likes

Oh, Sackboy wil ik ook nog spelen idd! Assassin’s Creed Valhalla ben ik trouwens ook mee bezig, maar op de Xbox :sweat_smile: zeker ook een aanrader!
Unravel Two is leuk met zijn 2en, maar weet niet of die ook voor PS is, die hebben we (net als It Takes Two) ook op de Xbox gespeeld

2 likes

afbeelding


Even de slaapkamer een upgrade geven. Nachtkastjes van Jysk, dekbed van Essenza en van Crisp Sheets (door insta beïnvloed)

31 likes

Je moet ervan houden, maar ik zweer echt bij de LEGO games. Ben nu net mijn vriend lego star wars aan het spelen en wij vinden dat echt heel leuk samen! A way out vond ik ook leuk voor twee spelers.

@MevrouwMand een kennis van mij had het een tijdje terug over bepaalde telegramgroepen waar in gedeeld wordt als er ergens nieuwe PS5 consoles binnen komen. Maar ik liep een paar weken terug een mediamarkt in en daar stonden er ook een paar en een werknemer daar gaf aan dat ze er al sinds maandag stonden (was op zaterdag) en dat ze dus al een stuk minder snel de winkel uitvlogen.

8 likes


Ik slaap elke nacht met een slaapmasker en moest de mijne hoognodig vervangen. Kreeg net een ad voor deze van zijden op instagram, dus maar meteen gekocht.




Ga ik alledrie voor het eerst testen


Poging tot het redden van de planten van mijn vriend (zijn appartement is momenteel trips paradise :smiling_face_with_tear:)


Pin als cadeautje voor een vriendin

22 likes

Ahw fika :blush:

2 likes

Je hebt op Telegram PS5 groups waarin je een melding krijgt zodra er een online verschijnt. Dus ja vandaar dat het heel lastig is om er een te krijgen. In de Telegram worden Nederlandse en buitenlandse webshops gedeeld en het meeste nog Amazon (DE, FR, eigenlijke alle Amazons), Bol, MediaMarkt, Gamemania. Zo ben ik aan mijn PS5 gekomen via Bol.com geloof ik. Wel met een game erbij die ik niet wilde, maar dat was dan niet anders.

Edit: Bedenk me net dat ik de links van Telegram gekregen had via hier dus ze zitten nog in mijn DM. Stuur maar een DM als je de links ook wil!

2 likes